همشهری آنلاین: ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنشی قاطع به ولید بن طلال شاهزاده سعودی که گفته است در کنار رژیم صهیونیستی مقابل انتفاضه جدید قدس می‌ایستد، گفت که ائتلاف با دشمن صهیونیستی و رقابت برای فروختن فلسطین شرم‌آور است.

 واکنش قاطع سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین به شاهزاده سعودی

به گزارش ايرنا، ایرنا اظهار داشت: هیچ کدام از توطئه ها برای نابود کردن انتفاضه جدید به ثمر نخواهد رسید چرا که مردم آزاده فلسطین ایمان به مسیر مبارزه ، مقاومت و شهادت دارند.

وی خطاب به شاهزاده سعودی تصریح کرد: ائتلاف با رژیم صهیونیستی و حمایت از توطئه های این رژیم علیه ملت فلسطین، راه مناسبی در رقابت برای فروختن فلسطین نیست.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین از کرامت همه امت دفاع می‌کند، حتی اگر همه دنیا هم در مقابل ما بایستند خدا با ما است.

ابومجاهد خاطرنشان کرد: ائتلاف شما با دشمن صهیونیستی که امپراتور ثروت هستید ضرری به ما نمی‌زند، خداوند ما را از شر کسانی که علیه مردم مظلوم فلسطین توطئه چینی کنند، حفظ می کند.

این فرمانده فلسطینی اظهار داشت: امتیاز انتفاضه کنونی در آن است که به معنای واقعی مردمی است و به همین خاطر هم کسی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد و آن را کنترل کند.

وی گفت: ما با نسل جوانی روبه رو هستیم که از ایمان و اراده برخوردار است و به خاطر داشتن این ویژگی ها توان ایستادگی و مقاومت در برابر سرکوب و وحشی گری صهیونیست ها را دارد.

سایت AWD.News به نقل از ولید بن طلال شاهزاده سعودی نوشت: من در کنار امت یهود و خواسته های آنها در رسیدن به دموکراسی، در مقابل انتفاضه فلسطین می ایستم و تمام تلاش خود را در مخالفت با هرگونه طرح شوم عربی که قصد محکوم کردن تل آویو را داشته باشد، به کار خواهم بست، من تفاهم عربی و اسراییلی و دوستی آنها در آینده را یک مساله ضروری برای مقابله با تهدید های ایران می دانم.

کد خبر 312024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha