همشهری آنلاین: فست‌فودی استرالیایی که در آماده‌سازی انواع غذاهای سریع با گوشت مرغ فعالیت دارد، می‌گوید فعالیت‌های خود در شبکه اجتماعی توئیتر را به عهده یک مرغ زنده گذاشته‌است.

براساس گزارش تايم، نام اين مرغ بتي است و در شبكه توئيتر بسيار فعال و مشهور است. رستوران Chicken Treat مي‌گويد با قرار دادن يك رايانه در قفس بتي از او در انجام فعاليت‌هاي اجتماعي در توئيترش استفاده مي‌كند،‌از اين رو نبايد از ديدن مجموعه‌اي از حروف بي‌ربط و واژه‌هاي بي سر و ته در توئيتر اين رستوران تعجب كرد،‌زيرا بتي در حين دانه خوردن به كليد‌هاي صفحه‌كليد رايانه نوك زده يا روي آن راه مي‌رود و به اين شكل توئيت‌هايي را ارسال مي‌كند.

توئیتر

نمونه توئيت‌هاي بتي در توئيتر

اين شركت قصد دارد برنامه توئيت نويسي بتي را تا زماني كه اين مرغ بتواند واژه‌اي پنج حرفي روي توئيتر ارسال كند و ركوردي در كتاب ركورد‌هاي گينس براي خود ثبت كند.

با اين همه به نظر مي‌آيد اين مرغ در زمينه توئيت‌نويسي پيشرفت كرده زيرا به تازگي واژه Bum به معني فرد تنبل و ولگرد را توئيت كرده‌است. نكته جالب درباره اين داستان،‌ استفاده از يك مرغ براي فعاليت توئيتري رستوراني است كه در زمينه تهيه و توليد فست‌فود با استفاده از گوشت مرغ قعاليت دارد.

کد خبر 310925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha