همشهری آنلاین: روزنامه دیلی میل انگلیس وعده‌های صبحانه رستوران‌های زنجیره‌ای هاردیز، مکدونالد و استارباکس را به عنوان بدترین فست فودها معرفی کرد.

MCDONALD

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، دیلی میل در گزارش خود به سراغ وعده‌های صبحانه رستوران‌ها زنجیره‌ای رفته و آن‌ها را به عنوان بدترین فست فودهای رستوران‌های معروف بین المللی معرفی کرده که برای مشتریان زیان آور است.

  • رستوران "هاردیز"

در این گزارش همچنین آمده است که رستوران های هاردیز بدترین غذاها را ارایه می‌کند. همه فست فودهایی که در وعده صبحانه این رستوران ارایه می‌شود دارای مقادیر زیادی سدیم است. یکی از بدترین گزینه‌ها در منوی این رستوران "بیکن" است که حاوی 830 کیلوکالری است. گزینه دیگر Monster Biscuit است که حاوی 730 کیلو کالری است. کم کالری‌ترین گزینه در منوی این رستوران حاوی 160 کیلو کالری است. ساندویچ Frisco Breakfast Sandwich نیز حاوی 450 کیلو کالری است.

  • رستوران "برگر کینگ"

یکی از صبحانه‌های رستوران "برگر کینگ" که شامل نیمرو، سوسیس، پای و... است حاوی 1130 کیلو کالری است که باعث می‌شود بدن انسان 55 گرم چربی و 15 گرم چربی اشباع شده دریافت کند. این صبحانه شامل 2.380 [میلی گرم] سدیم است که باعث انسداد شرایین می‌شود.

  • رستوران DUNKIN 'DONUTS

این رستوران نیز غذاهایی همچون سوسیس، تخم مرغ و پنیر حاوی 620 کیلوکالری، The Big N' Toasted دارای 570 کیلوکالری ، the Wake-Up Wrap با 150 کیلوکالری و تخم مرغ و پنیر حاوی 240 کیلوکالری است.

  • منوی صبحانه مکدونالد (MCDONALD'S)

منوی صبحانه مکدونالد نیز غذایی از این قبیل استیک، پنیر، نان و تخم مرغ حاوی 670 کیلو کالری و کیک داغ و سوسیس حاوی 570 کیلوکالری ارایه می کند. "پای برگرمک" محصول مکدونالد از جمله فست فودهای زیان آوری معرفی شده که که حاوی مقادیر زیادی چربی با نزدیک به 1200 کیلو کالری است.

  • رستوران‌های STARBUCKS

این رستوران نیز صبحانه ای حاوی پنیر چدار و تخم مرغ با 540 کیلوکالری و سوسیس و پنیر چدار حاوی 500 کیلو کالری ارایه می‌کند.

کد خبر 313586

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تغذیه و آشپزی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha