مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرماندار تهران گفت: در ۳ روز گذشته بزرگترین مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز انجام و ۳۲ باغ‌رستوران در منطقه کن تخریب شد.

رستوران

به گزارش فارس، عیسی فرهادی درباره تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه رودخانه کن اظهار داشت:‌ بزرگ‌ترین مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز طی سه روز در یک سال گذشته در بخش کن اتفاق افتاده است.

وی افزود: در این تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز 32 باب رستوران و مراکز غیرمجازی که در حاشیه رودخانه کن ساخته شده بودند به صورت 100 درصد تخریب شد تا دیگر با بروز سیل شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

فرماندار تهران گفت: تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز درس عبرتی برای افرادی است که قصد ساخت و سازهای غیراصولی و غیرمجاز را در سطح شهر دارند.

فرهادی افزود: این اقدام بزرگ با محوریت امور آب استان تهران، حمایت دستگاه قضایی، همکاری همه‌جانبه نیروی انتظامی و همکاری سایر دستگاه‌ها ازجمله شهرداری منطقه 22 و منطقه 5 اتفاق افتاد که با محوریت فرمانداری و بخشداری کن صورت گرفته است.

فرماندار تهران گفت: با این تخریب سه کیلومتر از حاشیه رودخانه کن آزادسازی شده است و در طول سه روز گذشته حجم کار سنگینی برای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز اتفاق افتاده است.

کد خبر 306391

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha