همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در خلیج فارس و فراتر از آن در آبهای آزاد حضور داشته و رصد اطلاعاتی دشمن را انجام می دهد.

تنگسیری

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در یادواره 35 شهید شهرک شهید منتظری دزفول افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با آمادگی 100 درصدی و با همه توان برای مقابله با هر دشمن فرامنطقه ای آمادگی کامل دارد.

وی همچنین درمورد رصد فعالیت های دشمن در خلیج فارس تصریح کرد: با رصد اطلاعاتی، فعالیت و تردد ناوهای بیگانه در خلیج فارس را زیر نظر داریم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین درمورد مقابله با دزدان دریایی گفت: مقابله با دزدان دریایی در 75 روز نخست توسط نیروی دریایی سپاه با موفقیت انجام شده و پس از آن به نیروی دریایی ارتش محول شد ضمن اینکه نیروی دریایی ارتش و سپاه در کنار هم در دفاع از جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای منطقه ای عمل می کنند.

دریادار تنگسیری درمورد هفته دفاع مقدس نیز گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل 84 کشور ایستاد و اجازه نداد خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران اشغال شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت ها و از خودگذشتگی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بوده و باید همواره گرامی داشته شود.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در خلیج فارس حضور داشته و ناوهای بیگانه را رصد و مورد سووال قرار می دهد.

وی افزود: اقتدار ایران اسلامی موجب شده تا این ناوها جرات نزدیک شدن به آبهای ایران را نداشته باشند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین به پیشرفت های نیروی دریایی در زمینه دستیابی به دانش پیشرفته نظامی اشاره کرد و گفت: موشک ها و تجهیزات پیشرفته نصب شده بر روی کشتی ها و شناورهای ایرانی در نوع خود در جهان بی نظیر است.

دریادار تنگسیری افزود: موفقیت های کسب شده در زمینه تسلیحات پیشرفته نظامی در دوره تحریم و بدست جوانان این مرز و بوم حاصل شده است.

کد خبر 308489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha