همشهری آنلاین: فعالان یمنی با انتقاد شدید از عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به دلیل سیاست هایش و با متهم کردن وی به ایجاد تفرقه میان یمنی ها تاکید کردند وی به یمنی ها اعتماد ندارد و با کنار گذاشتن تیم حفاظتی یمنی خود ، یک تیم حفاظتی آمریکایی را استخدام کرده است .

 استخدام بادیگارد آمریکایی برای رئیس جمهور فراری یمن

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری 'خبر' منیر الماوی نویسنده و تحلیلگر سیاسی یمنی با متهم کردن منصور هادی به ایجاد تفرقه میان طرفداران عربستان و ائتلاف ضد یمن گفت : ریاست جمهوری کنونی یک رسوایی بزرگ و بزرگترین فاجعه برای کل شبه جزیره عربستان و منطقه خلیج  فارس است .

الماوی افزود: منصور هادی اخیرا محافظان یمنی خود را کنار گذاشته و به جای آن ها محافظان آمریکایی برای خود آورده است زیرا او اطمینانی به یمنی ها بویژه جنوبی ها ندارد.

الماوری افزود : عبدربه منصور هادی تنها در یک کار موفق بوده و آن ایجاد تفرقه میان طرفداران حمله به یمن از طریق انتصاب های نادرست است ، او در حال حاضر با برگه مشروعیت بازی می کند هر چند که این مشروعیت وی نیز ناقص است.

این نویسنده یمنی ادامه داد: عربستان ، آمریکا ، اتحادیه عرب و کشورهای عربی از فردی نامناسب در یمن حمایت می کنند و این روزها به دلیل اشتباه های او ، ناچار هستند تبعات منفی زیادی را تحمل کنند و به همین دلیل این روزها آن ها از خود دفاع می کنند نه هادی زیرا او بوده که آن ها را به اینجا کشانده است.

وی تاکید کرد که عبدربه منصور هادی دیگر نه در جنوب و نه در شمال جایگاهی ندارد و او پس از علی عبدالله صالح بزرگترین مانع در جهت پیشرفت یمن است.

کد خبر 307524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha