همشهری‌آنلاین: ۵۲ نفر از بهیاران شاغل در بخش‌‌های بستری آسایشگاه خیریه کهریزک، در ۲ آزمون مجزای علمی شرکت کردند تا دانش و توانمندی‌های خود را محک بزنند.

آزمون‌های تخصصی بهیاران آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك؛ پرداختن به مقوله آموزش پويا و مداوم از آن جهت همواره مورد تأكيد بوده كه افراد در طول دوران خدمت، مي بايست به دانش و توانمندي هاي خود بيافزايند، علم آموخته خود را مرور كرده و همواره سعي در ارتقاء دانسته هاي خود داشته باشند.

واحد آموزش بهياري آسايشگاه خيريه كهريزك نيز در همين راستا، با برنامه ريزي هاي مدون و فصلي، سعي در ارتقاء سطح معلومات بهياران شاغل در بخشها داشته، تا آنان از اين طریق بتوانند دانش روز و اطلاعات مورد نياز شغلي خود را با استانداردهاي تعريف شده مطابقت دهند.

عليرضا معماري مسئول آموزش واحد پرستاري آسايشگاه با بيان اين مطلب، هدف از برگزاري آزمون‌هاي فصلي را اينگونه برشمرد: اين آزمونها، در واقع نوعي بازآموزي ضمن خدمت براي بهياران شاغل در بخشها بوده که در اين راه ميتوانيم به نتايج لازم در پيشبرد آموزش دست يابيم.

وي افزود: نتايج اين آزمونها براي ما روشن مي كند كه كداميك از بهياران شاغل در بخشها، از دانش و توانمندي بيشتري برخوردار هستند كه با معرفي آنان به ساير همكاران، علاوه بر آنكه مي توانند الگويي مناسب براي دیگران باشند، مورد انواع تشويقهاي لازم نيز قرار مي گيرند.

مسئول آموزش واحد پرستاري آسايشگاه کهریزک ادامه داد: از ديگر نتايج اين آزمونها، ميتوان به شناسايي افرادي رسيد كه تاكنون نتواسته اند دانش خود را مطابق آنچه كه تعريف شده واحد پرستاري است، ارتقاء دهند كه براي آنان نيز تمهيدات ويژه اي اتخاذ خواهد گرديد تا به این وسیله خود را به استانداردهاي خواسته شده برسانند.

معماري با اشاره به چگونگي برگزاري آزمونهاي فوق تصریح کرد: اين آزمونها در 2 گروه مجزا و با سوالات متنوع برگزار گرديد. گروه اول كساني هستند كه به عنوان بازآموزي حسن خدمت به 22 سوال تخصصي پاسخ دادند و گروه دوم همكاراني هستند كه آزمون ارتقاء حكم بهياري را با پاسخ به 26 سوال تخصصي، پشت سر مي گذارند.

وی خاطر نشان کرد: مطابق آمار، جمع كل بهياران مورد آزمون 52 نفر بوده كه با سابقه كمتر از 15 سال خدمت، مشغول انجام وظيفه هستند.

کد خبر 306413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha