همشهری‌آنلاین: به همت خانه فرهنگ خزانه از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، یک روز شاد و دلپذیر در میان سالمندان خانواده بزرگ کهریزک سپری گردید.

خانه فرهنگ خزانه

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک، به همت خانه فرهنگ خزانه، سالن اجتماعات نراقی آسایشگاه خیریه کهریزک شاهد هنرمندانی بود که آمده بودند خاطره ای خوش از خود بجای بگذارند تا لبخند را بر لبان عزیزان کهریزکی بنشانند و به آنان امید به زندگی را دوباره یادآور شوند.

اجرای برنامه های متنوع توسط گروه موسیقی و تئاتر کمدی موجب شور و شعف حاضرین در این جمع شد.

دکتر محمد نظری مجری توانمند صدا و سیما که برنامه پرطرفدار ( به خانه برمی گردیم ) یکی از آثار اوست توانمندی های خود را در جلب همراهی سالمندان شرکت کننده در این مراسم به اثبات رساند.

وی از عزیزان کهریزکی دعوت کرد تا شعرهای دوران کودکی و جوانی خود را مرور کنند و پاداشت این یادآوری هدایای نفیسی بود که نصیب آنان شد.

گفتنی است؛ سالن های اجتماعات آسایشگاه همواره در طول سال ، آماده هنرنمایی هنرمندانی است که می توانند بخشی از توانمندیها و وقت گرامیشان را نثار جویندگان عاطفه و ساکنان این خانواده بزرگ نمایند. پدران و مادران و نیز معلولین عزیزی که به دلایل گوناگون به دور از اجتماع و خانواده خود ساکن این مجموعه گردیده اند همواره نیازمند گذران روزهای خوشی به فراموش سپردن تلخی‌ها و تلخ کامی‌ها هستند و این خود تحفه‌ای ماندگار در اذهان این عزیزان است خواهند ماند و در یک کلام آنها نیز سهامداران این جامعه بزرگ هستند.

کد خبر 303799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha