همشهری‌آنلاین: صوفی‌نژاد از بازدید بیش از ۳ هزار نفر در هفته از آسایشگاه کهریزک خبرداد و گفت: این رقم درمراسم و مناسبت‌های گوناگون افزایش چشمگیری دارد.

صوفی نژاد

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك، در نشست كاري پرسنل واحد انتظامات با محمدرضا صوفي‌نژاد مدير مجموعه، بر اهميت امانتداري و دقت در انجام وظايف محوله تأكيد گرديد.

مدير آسايشگاه كليه كاركنان انتظامات را چشم و گوش مجموعه ناميد و يادآور شد: همه شما خوب مي دانيد در پستي كه خدمت مي كنيد، چيزي به نام رفاقت بازي و ملاحظه كاري در مواجهه با خطاهاي احتمالي وجود ندارد، هرگونه مسامحه و سهل انگاري شما باعث خسارت به آسايشگاه خواهد شد كه اين بدور از امانتداري است.

وي رعايت ادب را كليدي ترين بخش از رفتار هر يك از كاركنان اين واحد ناميد و افزود: هر كسي هنگام ورود به آسايشگاه ، با اولين افرادي كه روبرو مي شود ، كاركنان انتظامات است ، همانطور كه فرزندان هر خانواده بنوعي نماد شخصيت هر خانواده قلمداد مي شوند ، شما نيز نمادي از آسايشگاه هستيد و نوع رفتار و برخورد شما در ذهن هر مراجعه كننده اي باقي مي ماند.

صوفي نژاد با اشاره به آمار مراجعه كنندگان مجموعه نيز گفت: بطور متوسط در هفته بين 3 تا 4 هزار مراجعه كننده مختلف اعم از نيكوكاران، بازديدكنندگان و خانواده هاي مددجويان وارد آسايشگاه مي شوند كه البته در مراسم ها و مناسبت‌هاي گوناگون، اين رقم افزايش چشمگيري دارد، لذا برخورد مودبانه و هدايت هر يك از آنها به مكانهاي درخواستي بويژه نيكوكاران كه گردانندگان اصلي اين خانه بزرگ هستند، از ضرورياتي است كه همواره بايد يكايك شما مدنظر داشته باشيد.

وي همچنين تلاش‌هاي شبانه روزي همكاران اين واحد را ستود و متذكر شد: مبناي كاريتان بر آن شد كه هر مراجعه كننده اي كه وارد مجموعه مي شود ، آمده است تا باري از دوش مددجويان بر دارد ، گوشه اي از كار را بدست گيرد و در زندگي بخشي به آنان سهيم باشد ، بنابراين رفتار و كردار شما هماني باشد كه از شما توقع آن مي‌رود.

محمدرضا صوفي نژاد مدير آسايشگاه صداقت، تقويت حس مسئوليت پذيري و دقت نظر در انجام وظايف را لازمه كار در مجموعه بويژه واحد انتظامات ناميد و از همه كاركنان اين واحد خواست همواره حضور و رضاي خدا را سرلوحه تمام امور خويش قرار دهند.

کد خبر 300337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha