همشهری‌آنلاین: مراسم تقدیر از کارکنان نمونه واحدهای پیوسته خیریه کهریزک با حضور مدیر عامل موسسه، مدیران و جمعی از کارکنان اداری و اجرایی موسسه برگزار گردید.

مراسم تقدیر از کارکنان نمونه کهریزک

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مراسم تقدیر از کارکنان نمونه واحدهای پیوسته خیریه کهریزک با حضور مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک دکتر احمدی، مدیرعامل بیمارستان جوادالائمه و عضو هیات مدیره آقای قمی و جمعی از مدیران واحدها و کارکنان برگزار گردید.

دکتر احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در این مراسم ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه اظهار داشت :هزارو چهارصدنفر پرسنل در آسایشگاه کهریزک فعال هستند که از این میان 96 درصد آنان کهریزکی بوده (به معنای متعهد) که امید داریم بتوانیم با آموزش این امر را به 100 در صد ارتقا دهیم.

مجید قمی مدیرعامل بیمارستان جوادالائمه در ادامه این مراسم بیان کرد: موسسه خیریه کهریزک با کوله باری از تجربه ها با یک مدیریت پویا به صورت تمام وقت و متفکر اداره می شود که الگویی ارزنده درسطحی بین المللی است.

همچنین محسن پزشکی مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک طی سخنانی تصریح کرد: در هرجای دنیا که سخن از امورخیریه ، معلولین و سالمندان است اسم آسایشگاه کهریزک نمایان بوده که این امر به واسطه همراهی های جمعی صمیمی تحت رهنموهای مدیرانی شایسته است که به واقع بسیار مشکل است از میان پرسنلی که همگی شایسته اند تعدادی را به عنوان نمونه معرفی کرد.

گفتنی است: در حاشیه این مراسم از کارکنان با اهدا یک شاخه گل، لوح تقدیر و هدایایی نقدی تقدیر شد و کارکنان نقطه نظرات خود را در خصوص پیشرفت موسسه عنوان کردند.

کد خبر 298123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha