همشهری‌آنلاین: سردار حسین رهنی و تیم همراه به عیادت سالمندان ویژه بازنشستگان ناجا که هم اکنون ساکن آسایشگاه خیریه کهریزک‌اند آمد.

سردار حسین رهنی و آسایشگاه خیریه کهریزک‌

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ سردار حسین رهنی در دیداری صمیمی با سالمندان آسایشگاه کهریزک از آنچه فضای مهرورزی و همدلی در خدمت به سالمندان و بویژه بازنشستگان ناجا دیده است .گفت که در این دیدار کوتاه و اما پرمحتوا به آن دست یافته است.

وی سالمندان را آینه تمام نمای آیندگان دانست و تاکید کرد: تردیدی نیست که دوران سالمندی انتظار همه ما را می کشد و دیر یا زود به این دوران خواهیم رسید پس بهتر آن است که در فرصت کوتاه خدمتگزاری، قدر لحظه های با ارزش زندگی را بدانیم و در این مسیر هیچ گونه کوتاهی و تسامح نداشته باشیم.

رهنی خطاب به سرهنگ سماواتی معاون نیروی انسانی ناجا که وی را در این دیدار همراهی می کرد یاد آور شد: بهتر است از این پس به آن دسته از بازنشستگانی که به دلایل مختلف از وضع موجود خود ناراضی هستند. پیشنهاد نمائیم آنها نیز مانند ما دیداری کوتاه از این سرای سالمندان داشته باشند تا ناتوانی را با تمام وجود درک نموده، بلکه برخی توقعاتی را که می شود از آنها چشم پوشی کرد، برای همیشه به فراموشی بسپرند.

وی با اهدای بهترین سلام ها به مسئولین خانواده بزرگ کهریزک، اذعان داشت: از تمام آن عزیزانی که فرصت شد تا احوالشان را از نزدیک جویا شویم وقتی سوال کردیم که زندگی در اینجا چگونه است، ما را شرمنده خدمات مسئولین این مرکز نمودند. چه آن عزیزانی که مسئول برنامه ریزی و مدیریت در این سازمان بزرگ هستند و چه این پرستاران خوبی که از نزدیک به پدران و مادران ما خدمت می کنند. همگی شایسته بهترین سلام ها و احترامات هستند.

گفتنی است: سردار رهنی معاون اجرایی معاونت نیروی انسانی ناجا و هیأت همراه در دیدار با بازنشستگان آن کانون که هم اکنون به دلیل انواع عوارض ناشی از دوران سالمندی یا بیماری ام.اس ساکن آسایشگاه کهریزک هستند به رسم ادب و احترام شاخه گلی زیبا و هدیه‌ای به عنوان یادگار تقدیم کردند.

کد خبر 303800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha