همشهری‌ آنلاین: مجری توانمند سالیان گذشته تلویزیون، در دیداری پر شور و احساسی کهریزک را مکانی مقدس نامید که هرگز نیکوکاران سهم این مجموعه بزرگ را از محل درآمدها یشان فراموش نخواهند کرد.

کهریزک

به گزارش روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك؛ كودكان ديروز كه هم اكنون به نسل فعلي جامعه تبديل شده اند ، بخوبي به ياد دارند گيتي خامنه يك روز در ميان به صفحه جادويي تلويزيون مي آمد و برنامه ها و كارتونهاي ويژه كودكان را يكي پس از ديگري معرفي مي‌كرد.

حالا بعد از گذشت آن سالهاي طولاني ، امروز او ميهمان آسايشگاه كهريزك بود تا با ديدار از سالمندان و معلولين اين خانواده ، از احساساتش براي ما بگويد.

خامنه اظهار داشت: خداي من گواه است كه يك نماي كلي از اين مركز را در روياهايم ديده بودم و امروز كه مشتاقانه به اينجا آمده ام ، روياهايم به واقعيت مبدل گشته اند.

وي افزود: ساليان طولاني مادرم به عنوان نيكوكار در اين سراي سالمندان خدمت مي كرد كه متاسفانه بدليل ضعف جسماني ديگر قادر به همكاري نيست اما هميشه دلش با اينجا بوده و خواهد بود.

وي تصریح کرد: صبح امروز كه راهي اين مكان مقدس شدم، مادر پيغامي داد كه حتماً به گوش مسئولين اين مركز برسانم ، او گفت كه مطمئن باشيد نيكوكاران هيچ گاه سهم سالمندان و معلولين را از حساب هاي درآمدي خود حذف نخواهند کرد و هرچقدر خداوند بيشتر به آنان عطا كند ، آنان نيز بيش از پيش ياري رسان اين مجموعه خواهند بود.

گفتني است: همايش بزرگ نيكوكاران آسايشگاه كهريزك قرار است در اواسط مهرسال جاري با حضور انبوهي از نيكوكاران و ارادتمندان اين برگزار شود و در اين برنامه مقرر گرديده ، خامنه مجري توانمند صدا و سيما داوطلبانه اجراي اين ويژه برنامه را از ابتداي مراسم تا به انتها بر عهده گيرد.

کد خبر 309136

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha