همشهری آنلاین: زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۹۴، بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان، پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد برای انتقال مقطع کاردانی به آموزشکده‌های سما و ... از اهم اخبار بسته خبری آموزش عالی همشهری آنلاین در روز یکشنبه ۸ شهریور ماه ۹۴ است.

  • زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری 94

فارس: ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۹۴ در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت: از تعداد 796 هزار و 164 داوطلب حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 94، تعداد 796 هزار و 128 داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

  • بخشودگی 50 درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه دانشجويان

پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم: ذوالفقار يزدان‌مهر، رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم اعلام كرد: دانش‌آموختگان بدهكار به صندوق رفاه دانشجويان در صورتي كه تا تاريخ 31 شهريور ماه 94 نسبت به پرداخت يكجاي كل بدهي خود به اين صندوق اقدام كنند، مي‌توانند از بخشودگي 50 درصدي جرائم ديركرد پرداخت بهره‌مند شوند.

وي با بيان اينكه بيش از يك ميليون نفر داراي بدهي معوق به صندوق رفاه دانشجويان هستند، افزود: اين افراد مي‌توانند با مراجعه به سايت صندوق رفاه دانشجويان به آدرس الكترونيكي WWW.SWF.ir  و با وارد كردن كد ملي خود در پرتال دانشجويي، نسبت به بازپرداخت بدهي خود به صورت الكترونيكي اقدام و از اين بخشودگي استفاده كنند.

  • سهم مساوي بخش خصوصي و دولت در تحقق ایده به فناوری

پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم: دكتر خسرو پيري، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از اختصاص 260 میلیارد ریال اعتبار به پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها خبر داد و گفت: بخش خصوصی نیازهای علمی و پژوهشی خود را از طریق پارک علم و فناوری به دانشگاه‌ها ارائه دهد تا نیمی از تسهیلات برای تحقق ایده به فناوری از طریق وزارت علوم و نیم دیگر از محل بخش خصوص تامین شود.

  • آغاز سال تحصيلي دانشگاه آزاد از 28 شهريور

پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد: دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی، معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه‌ای، تقویم آموزشی سال تحصيلي 95 - 94 اين دانشگاه را به واحدها و مراکز دانشگاه آزاد ابلاغ کرد كه بر اساس آن، سال تحصيلي در اين دانشگاه از 28 شهریور سال 94 آغاز مي‌شود.

  • انتقال مقطع كارداني دانشگاه به آموزشکده‌های سما

پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد: دكتر حميد ميرزاده رئيس دانشگاه آزاد در جلسه هیات رییسه سازمان سما، بر توسعه مدارس سما در سراسر كشور بويژه در مناطق محروم تاكيد كرد و پیشنهاد داد دوره‌های کاردانی دانشگاه آزاد در واحدهایی که در آنها تحصیلات تکمیلی داير است، حذف و به آموزشکده‌های سما واگذار شود

  • انتصاب مشاور جديد فرهادي

پايگاه اطلاع‌رساني وزارت علوم: دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر نصرت‌الله ضرغام عضو هيئت علمي دانشگاه تهران و رئيس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

کد خبر 305544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha