همشهری آنلاین: تخصیص یارانه به نشریات دانشجویی، انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، ابلاغیه رئیس دانشگاه آزاد به مدیران این دانشگاه برای تنظیم برنامه تدریس و مسئولیت‌های مدیریتی و ... از جدیدترین محورهای خبری این دانشگاه است.

  • تخصیص یارانه به نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

طه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه نحوه حمایت از نشریات دانشجویی اين دانشگاه كه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تنظیم شده است را واحد‌های دانشگاه آزاد ابلاغ کرد.

هاشمي درباره اختصاص یارانه به نشریات دانشجویی گفت: دانشجویان منبع درآمدی برای تولید نشریات ندارند، بنابراین در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، بخشنامه‌اي تصویب شد تا کمک‌های منسجم در چارچوب این بخشنامه به نشریات دانشجویی برسد.

  • انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به منظور بهبود معیشت کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حميد میرزاده به امضا رسید.

ارائه انواع خدمات اعتباری رفاه کارت به کارکنان و اعضای هیات علمی، تقویت تولید محصولات داخلی، مشارکت در بهره‌برداری از فضاهای دانشگاه جهت راه‌اندازی فروشگاه در سراسر کشور، ارائه خدمات تامین کالا توسط شرکت رفاه برای دانشگاه با قیمت رقابتی و توزیع در سطح کشور، حمایت از پروژه‌های منتخب دانشجویان دانشگاه توسط شرکت رفاه و همکاری مشترک در تدوین دوره‌های آموزشی در حوزه خرده‌فروشی از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

  • مهلت ثبت‌نام آزمون EPT

ثبت‌نام آزمون انگلیسی EPT در دانشگاه آزاد اسلامی كه از 21 مرداد ماه آغاز شده است، تا روز چهارشنبه ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

دکتر مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام كرد: متقاضیان برای ثبت‌نام خود به صورت آنلاین روی وب سایت English.iau.ac.ir اقدام کنند و برای دریافت کارت ورود به جلسه در تاریخ 4 شهريور 94 به اين سایت مراجعه کنند. این آزمون در روز جمعه 6 شهریور 94 در تهران برگزار می‌شود.

  • تصميم مديريتي جديد ميرزاده

حمید میرزاده، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در بخشنامه‌ای معاونان، روسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی و روسای واحدها و مراکز آموزشی اين دانشگاه را موظف كرد تا برنامه تدریس موظف خود را طوري تنظيم كنند كه بتوانند وظايف مديريتي‌شان را پوشش دهند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه آزاد

کد خبر 303871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha