همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه موفق نشده همه بازیکنان مورد نظرش را جذب کند، درباره مذاکره با بازیکنان جدید گفت: هنوز لیست باشگاه کامل نشده است.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ درباره حضور دیوسالار به عنوان مدافع چپ و حامد لک به عنوان دروازه‌بان در این باشگاه گفت: درباره اسامی‌ای که قطعی نشده‌اند صحبت نمی‌کنم. حسین عبدی سخنگوی هیات مدیره و عضو کمیته فنی باشگاه است و او بهتر می‌تواند در این باره اظهار نظر کند. هنوز لیست ما کامل نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری اردوی ترکیه چیست، اظهار کرد: خودتان می‌دانید که بازیکنان به صورت تک به تک به تیم اضافه شده‌اند و ما تمام آن‌ها را به طور کامل در اختیار نداشتیم. در این اردو ضمن آماده‌سازی و هماهنگ کردن بازیکنان با آن‌ها آشنا می‌شویم. سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت و طبیعی است که این اردو برای آماده‌سازی تیم موثر است.

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مایکل اومانیا اعلام کرده است در صورت پرداخت شدن مطالباتش به تمرین‌های این تیم اضافه می‌شود گفت: او بازیکن پرسپولیس است و نسبت به این تیم تعهد دارد. با توجه به دیدارهای تیم ملی کاستاریکا او به کشورش رفته و نمی‌دانم کی بازی‌ها تمام می‌شود اما موظف است که ظرف 48 ساعت خودش را به کادر فنی معرفی کند.

برانکو درباره حضور کریستانوویچ در تمرین‌های این تیم گفت: او به ایران نمی‌آید.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود علی‌رغم مخالفت او با حضور جلال حسینی در پرسپولیس، این باشگاه مذاکراتی را با او داشته است، خاطرنشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم حسینی با نفت قرارداد دارد و چنین چیزی صحت ندارد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محسن مسلمان بازیکن مورد نظر او برای اضافه شدن به پرسپولیس نبود، گفت: مسلمان بازیکن تیم ماست و با او توافق کرده‌ایم. او به جای محمد نوری به تیم اضافه شده است. البته این دو تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما امیدوارم که برای تیم ما مثمر ثمر باشند. او رقبای خوبی مانند فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی در تیم دارد که باید تلاشش را در تمرین بیشتر کند.

برانکو درباره اینکه لیست او کامل نشده است اظهار کرد: میل ما یک چیز است اما امکانات‌مان چیز دیگری است. قطعا نتوانسته‌ایم تمام بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم اما به دنبال آماده‌سازی تیم مورد نظر خودم هستم.

کد خبر 300724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha