همشهری آنلاین: سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید فردا درباره د‌ر‌وازه‌بان تیمش تصمیم‌گیری می‌کند. او درباره مهاجمان جدید سرخپوشان هم گفت: فعلا با مهاجمانی همچون علی علیپور و طارمی کارمان را ادامه می‌دهیم.

ايسنا نوشت: برانکو ایوانکوویچ پس از جلسه با مسئولان باشگاه پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: روز گذشته (پنجشنبه) از اردوی ترکیه به تهران آمدیم و طبیعی بود که امروز به دیدار مسئولان باشگاه پر‌سپولیس بیایم تا مسائل تیم را به دقت بررسی کنیم.

وی درباره این که در دو پست تکلیف تیم هنوز مشخص نشده است، تصریح کرد: برای د‌ر‌وازه‌بان فردا تصمیم‌گیری می‌کنیم، چون باید برخی از مسائل را بررسی کنم اما درباره مهاجم نیز باید بگویم که فعلا با مهاجمانی همچون علی علیپور و طارمی کارمان را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره شرایط حضور کریم باقری در تمرینات پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: کریم باقری به خاطر مسائل شخصی نتوانست در اردوی ترکیه در کنار ما باشد. امیدواریم که به تمرینات بیاید و در کنار ما باشد. حضور او برای ما خیلی مفید است. ما همکاری خوبی را با یکدیگر داریم و حضور او در کنار تیم کمک خوبی برای من خواهد بود. اگر با ما ادامه همکاری ندهد واقعا متاسف خواهم شد.

برانکو در ادامه درباره آخرین وضعیت شرایط جسمانی بازیکنان نیز ا‌ضافه‌ کرد‌: متاسفانه همه بازیکنان همزمان تمرینات بدنسازی را آغاز نکرده‌اند و بیشترین تعداد بازیکنان حدود 20 روز پیش به جمع ما ملحق شدند. حیدریه و محسن مسلمان در اردوی ترکیه به جمع ما اضافه شدند. پس بنا‌بر‌این سطح آمادگی بازیکنان با هم متفاوت است و این تفاوت آمادگی‌ جسمانی فعلا ادامه خواهد داشت ولی آن چیزی که من از آن راضی هستم و من را خشنود می‌کند این است که بازیکنانی در اختیار داریم که با تمام وجود برای تیم کار می‌کنند. از مسن‌ترین بازیکن ما یعنی محسن بنگر گرفته که از روز اول در تمرینات حضور داشته و حتی یک جلسه هم غیبت نکرده است گرفته تا جوان‌ترین بازیکن‌مان مثل میلاد کمدانی که با تمام وجود در اختیار تیم هستند. این موضوع شانس خوشبختی ماست. من نمی‌توانم شکل مثبت همکاری این بازیکنان را با تیم توصیف کنم. علی‌رغم فشارهای زیادی که روی بازیکنان وجود داشت و همین طور سه بازی دوستانه هم انجام دادند اما هیچ کدام از بازیکنان مصدوم نشدند و به همین دلیل من از بازیکنانم تشکر و قدردانی ویژه‌ای دارم.

وی افزود: البته یکی از خبرنگاران در اردو کنار ما بود و ما هیچ چیز را خبرنگاران پنهان نکردیم. البته چیزی را برای پنهان کردن نداریم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس همچنین درباره احتمال به تعویق افتادن لیگ هم خاطر‌نشان کرد: در حیطه کاری من نیست که بخواهم در این باره نظری بدهم. ما خودمان را با هر شرایطی هماهنگ می‌کنیم. ما کاری به این مسائل نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم و اصلا کم کاری نمی‌کنیم. وظیفه ما این است که روز به روز بهتر از گذشته شویم.

وی در پایان درباره مشکلاتی که میان مایکل اومانا و باشگاه پر‌سپولیس وجود دارد نیز بیا‌ن‌ کرد: من انتظار دارم که او فردا به سر تمرین بیاید و باید با او صحبت کنم و ببینم وضعیتش چطور است. طبیعی است که مشکلاتی وجود دارد چون 10 الی 15 روزی است که تمرین نکرده است ولی تلاش می‌کنیم تا هر‌ چه‌ سریع‌تر او را به تیم ملحق کنیم.

کد خبر 301868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha