چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: پرسپولیس چند روزی است که به دور از هیاهو و حاشیه‌های فوتبال ایران در ترکیه اردو زده و قرار است فردا به ایران برگردد.

فوتبال-پرسپولیس

سرخ‌پوشان تهراني در حالي ليگ را شروع خواهند كرد كه برخلاف سال‌هاي گذشته، امسال دنبال ستاره‌هاي گران قيمت نرفتند و از حالا ابهامات مختلفي در مورد قدرت فني تيم برانكو ايوانكوويچ در فصل جديد وجود دارد. با اين حال او به آينده خوش‌بين است، برانكو مي‌گويد: «تفاوتي بين بازيكنان اصلي و ذخيره وجود ندارد و اين قدرت تيم ماست. در واقع مي‌توانم بگويم اين موضوع آسايش خيال براي مربي است. براي شما سرمايه‌هاي پرسپوليس را مي‌شمارم كه بازيكنان 23سال و كمتر از 23سال هستند. مرتضي قديمي‌پور، رضاييان، انصاري، نوراللهي، حيدريه، كاميابي نيا كه البته 26ساله است، كمنداني، رحمتي، احمدزاده، طارمي، عليپور، اميد و علي فاطمي 13بازيكن جوان هستند؛ يعني نصف تيم‌ 23سال و زير 23سال هستند كه در بين آنها بازيكنان با تجربه‌اي مانند نورمحمدي و بنگر هم داريم. بايد اين را مدنظر داشته باشيد كه بازي‌هاي تداركاتي ما بدون بازيكنان خارجي بوده است.»

پرسپوليس اما براي فصل جديد همچنان درصدد جذب يك مهاجم نوك خارجي است و برانكو بابت خالي بودن اين پست همچنان نگران است. البته در اين زمينه مسئولان باشگاه پرسپوليس هم حساسيت‌هايي دارند كه براي برانكو چندان خوشايند نيست. محمد زادمهر عضو هيأت مديره گفته كه بازيكنان خارجي بدون اينكه در تمرينات باشند جذب نمي‌شوند و بايد تست بدهند، كه برانكو در اين خصوص مي‌گويد:«هيأت مديره احتمالا در اين‌باره تصميم گرفته است. اين رويه خوب است، اما نمي‌دانم كدام بازيكن خوبي رضايت مي‌دهد براي تست بيايد. شايد بازيكناني كه در حد پرسپوليس نباشند تست بدهند. ما حتي وقتي دروازه‌بان مي‌خواستيم،‌ ايراني‌ها حاضر نشدند تست بدهند. بازيكناني كه از ليگ يك هم بودند حاضر نشدند تست بدهند.» برانكو در مورد اينكه مشكل جذب مهاجم خارجي چگونه حل خواهد شد، تأكيد مي‌كند:«اين را از كميته فني باشگاه بپرسيد، آنها در جريان هستند، كار من فقط تمرين و كار است.» برانكو نسبت به اين موضوع ناراحت است و حالا بايد ديد در روزهاي آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

  • مشكل محروميت و ناآمادگي

برانكو بابت هفته‌هاي ابتدايي ليگ هم نگران است.او مي‌گويد:«مشكل ديگر محروميت برخي بازيكنان مانند سوشا است كه كار ما را در ليگ سخت مي‌كند. شعباني هنوز قرارداد نبسته و مايكل اومانيا هم به تيم اضافه نشده است، نورمحمدي و عاليشاه هم محروم هستند، به همين دليل براي بازي اول مشكل بزرگي داريم. حيدريه و مسلمان چند روز پيش به تيم اضافه شدند و زمان زيادي لازم است به آمادگي ساير بازيكنان برسند.»گفتني است كه اومانيا نزديك به 50درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌اش با باشگاه پرسپوليس را طلبكار است و در چند نوبت به مسئولان اين باشگاه پيغام داده كه قبل از تسويه حساب حاضر به شركت در تمرينات سرخپوشان نيست. مديربرنامه‌هاي اومانيا پيش از اين به كميته انضباطي فيفا هم نامه زده است كه باشگاه پرسپوليس طبق بند‌هاي قرارداد حق‌وحقوق اومانيا را پرداخت نكرده و اين بازيكن اگر بخواهد مي‌تواند قرارداد فصل آينده خود را فسخ كند.

  • عاليشاه اردوي پرسپوليس را ترك كرد

اميد عاليشاه به‌دليل عفونت شديد لثه و دندان مجبور به ترك اردوي پرسپوليس شد. كادرپزشكي پرسپوليس بعد از بررسي شرايط عاليشاه از برانكو خواستند اين بازيكن به تهران برگشته و به‌طور جدي پيگير درمان لثه و دندان خود باشد. باتوجه به اين مسئله عاليشاه صبح ديروز به همراه پزشك پرسپوليس به تهران برگشت. اردوي پرسپوليس در تركيه فردا به اتمام مي‌رسد.

کد خبر 301689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha