همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود موفق شد از سد حریف خود بگذرد.

soccer

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از ترکیه تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی گیزیلچه حمام موفق شد اولین برد خود را به دست بیاورد.

در این بازی که در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید شاگردان برانکو موفق شدند با دو گل علی علیپور و میلاد کمندانی از سد حریف خود بگذرد. دو گل پرسپولیس در دقیقه 50 و 93 به ثمر رسید.

در نیمه دوم پرسپولیس هجومی تر ظاهر شد و بیشتر حملات این تیم بر پایه حملات رامین رضاییان از سمت راست بود اما موضوعی که قابل توجه بود فوتبال روی زمین و تک ضرب بازیکنان پرسپولیس بود و این دقیقا همان مواردی است که برانکو در تمرینات بر انجام آن تاکید زیادی دارد به طور مثال در یک صحنه بازیکنان پرسپولیس نزدیک به 18 پاس روی زمین به یکدیگر دادند اما در نهایت به دلیل حضور بازیکنان این تیم در منطقه آفساید نتوانستند به گل برسند.

فوتبال رو به جلو و پاس های عمقی بازیکنان پرسپولیس که از ابتدای بازی روی آن تاکید زیادی داشتند در نهایت باعث شد تا بازیکنان این تیم با استفاده از همین ترفند به گل برسند.

البته برانکو در نیمه دوم تیمش را دچار تغییرات زیادی کرد و همین مسئله باعث شد تا پرسپولیس در دو نیمه با دو ترکیب نسبتا متفاوت بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرخپوشان قرار است روز سه شنبه سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود را برگزار کنند.

کد خبر 301343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha