ساعت کاری خط یک متروی تهران در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن افزایش یافت. همچنین برای تسهیل رفت‌وآمد بازدیدکنندگان بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن ۲قطار به این خط افزوده شد.

به گفته محسن نايبي، مديرعامل شركت بهره‌برداري مترو، امكان دسترسي به بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كه در باغ موزه دفاع‌مقدس برگزار مي‌شود از 2ايستگاه شهيد حقاني و شهيد همت وجود دارد. نايبي با بيان اينكه نيم ساعت به سرويس رساني شبانه قطار‌ها اضافه شده است، گفت: اين روال تا 23تيرماه همزمان با پايان كار نمايشگاه ادامه دارد و بازديدكنندگان نمايشگاه مي‌توانند تا ساعت 23از آخرين قطارهايي كه از 2ايستگاه يادشده عبور مي‌كنند به مقصد خود حركت كنند. وي همچنين از تزريق 2قطار اضافي به خط يك خبر داد و افزود: بدين‌ترتيب خدمت رساني در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان 2سرويس بيشتر خواهد بود. او همچنين از استقرار 30دستگاه خودروي ون در محوطه نمايشگاه خبر داد و افزود: اين خودروها بازديدكنندگان را به خط اتوبوس بي‌آرتي واقع در ميدان ونك انتقال مي‌دهند.

در طول برپايي نمايشگاه، اتوبوس‌هاي ويژه‌اي در ميادين مهم شهر مستقر هستند و از ساعت 6بعدازظهر تايك بامداد به شهروندان خدمات‌رساني مي‌كنند. همچنين 50 دستگاه ون تاكسي در ايستگاه‌هاي اطراف باغ موزه دفاع‌مقدس براي رساندن شهروندان به محل نمايشگاه به‌طور رايگان خدمت‌رساني مي‌كنند.

کد خبر 299625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha