همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج سازندگی گفت: بخشی از گروه های جهادی در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط جوی و نیازهای منطقه فعالیت های ترویجی، فرهنگی، آموزشی و درمانی را در اولویت قرار می دهند.

بسیج سازندگی

به گزارش ایرنا از سازمان بسیج سازندگی کشور، ناصر فصیح با اعلام این خبر که فعالیت گروه های جهادی در ماه مبارک رمضان متوقف نخواهد شد، افزود: بیش از 50 گروه جهادی در 10 استان کشور برای خدمت رسانی در نقاط محروم کشور در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کرده و اکنون مشغول کار و فعالیت هستند.

وی با اشاره به دشواری های فعالیت جهادگران روزه دار در روزهای گرم تابستان 94، گفت: انگیزه اصلی که باعث می شود چراغ فعالیت گروه های جهادی حتی در ماه مبارک رمضان و اوج گرمای هوا هم خاموش نشود، میل جهادگران بسیجی به خودسازی و تربیت نفس است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه ارزش هر عمل پسندیده در ماه مبارک رمضان مضاعف می شود، به ابتکار گروه های جهادی برای تداوم فعالیت در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از گروه های جهادی فعالیت عمرانی خود را از سحر و پس از نماز صبح آغاز می کنند و تا گرم شدن هوا به کار ادامه می دهند. برخی فعالیت های عمرانی نیز در صورت امکان به شب و پس از افطار موکول می شود.

فصیح افزود: بخشی از گروه های جهادی در ماه مبارک رمضان با توجه به شرایط جوی و نیازهای منطقه فعالیت های ترویجی، فرهنگی، آموزشی و درمانی را در اولویت قرار می دهند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی در عین توجه جدی و همه جانبه به مساله اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و کمک به تولید ملی، همواره به فعالیت های محرومیت زدایی و خدمت رسانی اهتمام دارد، گفت: میل روزافزون گروه های جهادی برای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق بومی و جغرافیای استان خود موجب شده که فعالیت های جهادی در تمام طول سال برقرار باشد و صرفا به تعطیلات عید یا تابستان خلاصه نشود.

کد خبر 298953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha