همشهری آنلاین: حسن الراشد یکی از رهبران جنبش انصار الله با تاکید بر این که درحال حاضر آتش بسی از سوی عربستان در جنگ علیه یمن در کار نیست، گفت: مادامی که عربستان دست از تجاوز به یمن برنداشته است، ما به مبارزه ادامه می دهیم.

 تاکید انصارالله بر تداوم مبارزه با عربستان تا قطع تجاوز

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری یمن پرس، الراشد افزود: اسماعیل ولد شیخ فرستاده سازمان ملل به یمن هم تا این لحظه تصمیمی درباره آتش بس موقت یا دائم میان عربستان و یمن نگرفته است.

وی افزود: درصورت برقراری آتش بس موقت و عدم توقف بمباران های عربستان پس از پایان آن، ما همچنان به مبارزه خود ادامه می دهیم.

اسماعیل ولد شیخ احمد فرستاده سازمان ملل به یمن در تلاش است تا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان آتش بس در یمن برقرار شود.

الراشد با تاکید بر اینکه مذاکرات سیاسی پس از توقف کامل تجاوز عربستان به یمن صورت خواهد گرفت، افزود: عربستان متجاوز در مسیر مذاکرات سیاسی در یمن مانع تراشی می کند.

وی همچنین مخالفت انصار الله با حضور ریاض در مذاکرات سیاسی یمن را خاطر نشان ساخت.

الراشد افزود: عربستان متجاوز باید بداند نیروهای مقاومت مردمی یمن با کمک کمیته های مردمی، ارتش و قبایل که مکمل یکدیگر هستند وارد خاک عربستان شده و آماده حمله به متجاوزان هستند.

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به جز عمان از ششم فروردین حملات هوایی و دریایی علیه گروه مقاومت مردمی یمن را آغاز کردند و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها و مدارس و حتی منازل مردم این کشور را بمباران کرده اند که در اثر آن هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و مجروح شده اند.

چندی پیش رژیم سعودی نشستی نمایشی را به اصطلاح برای حل بحران یمن و بدون حضور گروه مقاومت مردمی انصارالله برگزار کرد که هیچ نتیجه ای در پی نداشت.

کد خبر 296808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha