همشهری‌آنلاین: انفجاری مهیب پایگاه نظامی «خَمْیس اَلشُّمِیْط» را در جنوب عربستان که یک فرودگاه نظامی نیز در آن قرار دارد لرزاند.

pic

شبکه تلویزیونی المنار با اعلام این خبر افزود: نیروهای امنیتی یمنی و عشایر نیز به مواضع نظامی سعودی‌ها در نزدیکی مرز یمن حمله کردند.

به گزارش واحد مركزي خبر ،رنا شقیر ،گزارشگر المنار در گزارشی گفت: ارتش یمن و ساکنان مناطق مرزی در پاسخ به ادامه حملات سعودی‌ها به یمن به حملات خود به مواضع نیروهای سعودی ادامه می‌دهند.

گزارشگر المنار با اشاره به شلیک موشک‌های کاتیوشا از نوع گراد به مواضع نظامی عربستان در کوه‌های الدود، دخان ، الجابر و الخوبه در استان نجران گفت: یک نیروگاه برق نیز در عمق منطقه جیزان واقع در جنوب غربی عربستان هدف قرار گرفت.

گزارشگر با اشاره به تصاویر انفجار مهیب در پایگاه نظامی خمیس المشیط و فرودگاه نظامی گفت :این انفجار ناشی از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی هنگام فرود بامداد دیروز بوده است.

در همین حال نیروهای امنیتی و ارتش و کمیته های مردمی به تعقیب باقیمانده عناصر القاعده در استان مأرب ادامه دادند.

یکی از نیروهای مردمی گفت: «به تعقیب عناصر القاعده و تروریست‌های داعشی در همه استان‌ها ادامه خواهیم داد. ما اکنون در استان مأرب هستیم.»

یک جوان گفت: «یمن گورستان مهاجمان است. القاعده و تکفیری‌ها و داعشی‌ها در یمن جایی ندارند.»

کمیته انقلابی یمن در راستای تأکید بر ادامه بسیج عمومی در کشور ،همایشی سیاسی در صنعاء برگزار کرد که شماری از سیاستمداران و نظامیان در آن شرکت کردند و درباره اهمیت حمایت جامعه از ارتش و کمیته‌های مردمی در جنگ با عناصر تکفیری و مقابله با تجاوز سعودی- آمریکایی به یمن سخن گفتند.

کد خبر 296274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha