یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: کتاب دایرکتوری کارگزار روابط عمومی (راهنمای ارتباطی روابط عمومی‌های کشور) در ۴۵۵ صفحه در اندازه رحلی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

دایرکتوری کارگزار روابط عمومی منتشر شد

به گزارش شارا، فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی‌های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان‌های بزرگ، دانشگاه‌ها و تعدادی از شرکت‌های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی از جمله بخش‌های اصلی این کتاب است که می‌تواند راهنمای مفیدی باشد برای همه کسانی که در حوزه کسب و کار مشغول به فعالیت هستند.

بنابراین گزارش، این کتاب مشتمل بر مشخصات شش هزار واحد روابط عمومی است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: دایرکتوری یکی از ابزار های مرجع برای دسترسی آسان به فهرست تماس گروهی از افراد و سازمان ها در حوزه های مختلف است. طرح دایرکتوری کارگزار روابط عمومی برای ارایه فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی، کار بدیعی است که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

تهیه چنین راهنمایی در حوزه وسیع روابط عمومی دارای فواید زیادی بوده که از جمله ی آن می توان به شیوه طبقه بندی و ارایه اطلاعات -که بسیار مهم هم می باشد- اشاره کرد. هدف از نگارش یک راهنما کمک به خواننده در انجام سریع یک کار است، بنابراین طبقه بندی اطلاعات در این کتاب به گونه ای است که می توانید به سرعت و راحتی اطلاعات مورد نیازتان را پیدا نمایید. همچنین طبقه بندی مناسب اطلاعات با توجه به ماهیت و نوع اطلاعات و قرار دادن آن در زیر عناوین مناسب به خواننده در استفاده و پیدا کردن اطلاعات مورد نیازش کمک بسزایی می نماید.

تهیه این کتاب برای علاقمندان در دفتر انتشارات کارگزار روابط عمومی و با شماره تلفن 88062963 امکان پذیر است.

کد خبر 294590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha