همشهری‌آنلاین: مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین از برگزاری سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با حضور اساتید برجسته کشوری در قزوین خبر داد.

روابط عمومی استانداری قزوین، هادی صادق‌دقیقی

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی صادق‌دقیقی گفت: به مناسبت بزرگداشت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، سمینار تخصصی با عنوان روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در روز هشت خرداد ماه سال جاری با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توجه به نقش اطلاع‌رسانی و ارزش و جایگاه افکار عمومی در جهان جدید ایجاب می‌کند که تقویت و ارتقای دانش و مهارت مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها در دستور کار مدیران و مسئولان قرار بگیرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین تصریح کرد: ارتقای سطح دانش و مهارت مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی می‌تواند منجر به تعامل، پاسخگویی، شفافیت و صداقت، امیدآفرینی و جلب اعتماد عمومی شهروندان شود.

وی افزود: حمایت و همکاری مدیران در برگزاری چنین همایش‌ها و سمینارهای تخصصی می‌تواند بخشی از دغدغه‌ها و رسالت‌های اطلاع‌رسانی در شیوه‌های نوین مدیریت را تأمین و محقق کند.

دقیقی بیان کرد: این دوره آموزشی به مدت 12 ساعت است که در پایان برای شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری صادر می‌شود.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین اضافه کرد: این دوره با حضور اساتید مطرح و برجسته کشوری در حوزه روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات پروفسور باقر ساروخانی، پدر جامعه‌شناسی نوین ایران علی‌اکبر جلالی، پدر علم فضای مجازی ایران محمود محمدیان، پرویز درگی و میرزا‌بابا مطهری‌نژاد برگزار می‌شود.

دقیقی خواستار همکاری، حمایت و مساعدت مدیران دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و شهرداری‌های استان قزوین در برگزاری هرچه بهتر این سمینار آموزشی شد.

کد خبر 294687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha