همشهری‌آنلاین: رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی عناوین روزها و برنامه‌های هفته روابط‌عمومی سال ۱۳۹۴ کشور اعلام کرد.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی سال 1394 با اعلام اینکه، هفته بزرگداشت روابط‌عمومی برای سومین بار در کشور و به همت و همکاری بسیاری از نهادها و انجمن‌های حرفه‌ای روابط‌عمومی طی روزهای بیست و هفتم اردیبهشت لغایت دوم خرداد ماه سال 1394 برگزار خواهد شد، گفت: با عنایت به اینکه سال جاری مزین به نام سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی شده است، فعالان روابط‌عمومی سراسر کشور نیز همگام و همراه با این نامگذاری، سعی دارند تا ضمن بیان مشکلات و دغدغه‌های این حرفه، به بررسی ابعاد مختلف کارکرد این نهاد قدرتمند و نیز راه‌کارهای روابط‌عمومی برای افزایش همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت بپردازند.

وی افزود: به همین منظور، برنامه‌های متعددی در حال انجام و برنامه‌ریزی است تا در تمامی روزهای این هفته به بررسی مشکلات و نیز راه‌کارهای ارتقای روابط‌عمومی‌های کشور پرداخته شود و از همین رو، در این روزها، شاهد برگزاری نشست‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های متعدد دیگر با محوریت نقش روابط‌عمومی‌های کشور در ارتقای همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت خواهیم بود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در ادامه به تشریح برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته روابط‌عمومی پرداخت و تصریح کرد: در نخستین روز از هفته روابط‌عمومی (27اردیبهشت)، دهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و حکمرانی الکترونیک» برگزار خواهد شد که در این همایش، اساتید و کارشناسان برجسته دانشگاهی به ارائه سخنرانی و مقالاتی با موضوع فوق خواهند پرداخت.

کاظمی‌دینان اظهار داشت: در دومین روز از ایام هفته روابط‌عمومی نیز چهارمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با حضور گسترده فعالان و کارشناسان خبره روابط‌عمومی و نیز جمعی از مدیران صنعت برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های روزهای بیست و نهم اردیبهشت لغایت دوم خرداد نیز گفت: روز سوم از این هفته با نام روابط‌عمومی و مسؤولیت‌های اجتماعی نامگذاری شده که در این روز استادان، مدیران و فعالان روابط‌عمومی سراسر کشور در مؤسسات خیریه حاضر شده و به جلب مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی به نفع این مؤسسات کمک خواهند کرد.

همچنین در روز چهارم هم‌اندیشی روابط‌عمومی‌ها و دانشگاه‌ها به همراه رونمایی هم‌زمان از 15 کتاب روابط‌عمومی برگزار خواهد شد. کاظمی‌دینان ادامه داد: برگزاری مراسم کوهنوردی سراسری فعالان روابط‌عمومی با شعار حمایت از حفظ محیط‌زیست، بازدید از خانواده درگذشتگان روابط‌عمومی و رسانه و ارسال طومار با موضوع «نقش روابط‌عمومی در بحران کمبود آب» به رئیس‌جمهور، برنامه‌های دیگری است که برای روزهای پنجم تا هفتم از هفته روابط‌عمومی طراحی شده است.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی در پایان از تمامی اساتید، فعالان، کارشناسان و دانشجویان هنردانش روابط‌عمومی خواست تا با شرکت و حضور در این برنامه‌ها، به غنای موضوعات مطرح شده در این برنامه‌ها بیافزایند.

کد خبر 293631

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha