مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

در نشست شورای‌عالی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تهران ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران برای آماده‌سازی‌ فضای بوستان یاس، بر ضرورت تهیه و تدوین پیوست اجتماعی و فرهنگی برای این بوستان تأکید شد.

آماده‌سازی بوستان جنگلی یاس

حجت‌الاسلام امرودي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهردار تهران در اين جلسه شورا با يادآوري اقدام جهادي شهرداري تهران براي احداث ضرب‌الاجلي بوستان ياس به‌دليل تأكيدات ويژه مقام معظم رهبري، از همت و تلاش مديرعامل سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز شهرداري براي آماده‌سازي‌ بوستان ياس و بهره‌برداري از آن براي استفاده شهروندان در روز طبيعت تقدير كرد. وي درخصوص بوستان ياس اظهار داشت: اين بوستان بايد به محيطي براي خانواده‌هاي تهراني و مركزي براي پرباركردن اوقات فراغت شهروندان و در واقع به قطب تفريحي شمال شرق تهران تبديل شود.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران بر لزوم لحاظ‌شدن هويت ملي، انقلابي و ديني در بوستان ياس تأكيد كرد و افزود: بايد تدابير لازم براي فضاهاي بي‌دفاع شهري در محدوده بوستان ياس و تعريف پياده راه‌هاي مختلف انديشيده شود. براساس تصويب اين شورا مقرر شد پيوست اجتماعي و فرهنگي براي بوستان ياس با محور اقدامات فرهنگي و با همكاري اداره كل مطالعات اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و سازمان بوستان‌ها و فضاي سبز تهيه شود.

کد خبر 293052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha