همشهری آنلاین: مراسم رونمایی کتاب «انقلاب و دیپلماسی در خاطرات سید محمد صدر» با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، ساعت ۱۶ دوشنبه ۳۱ فروردین ماه در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

خاطرات محمد صدر

به گزارش سایت تاریخ شفاهی ایران علاوه بر سخنرانی دکتر ظریف، مرتضی سرمدی، قائم مقام وزیر امور خارجه و هادی سلیمان پور، رییس مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امور خارجه نیز سخنرانی خواهند داشت.

کتاب «انقلاب و دیپلماسی در خاطرات سیدمحمد صدر» خاطرات دکتر سید محمد صدر دیپلمات باسابقه ایرانی و مشاور ارشد محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه است. وی فرزند آیت‌الله سیدرضا صدر و برادرزاده سید موسی صدر است و در حال حاضر پژوهشگر ارشد مرکز مطالعات وزارت خارجه به شمار می‌رود.
در این کتاب که در هفت فصل تدوین شده، به پیشینه خانوادگی دکتر محمد صدر، تحصیلات او در رشته دارو‌سازی در دانشگاه تهران، نحوه مبارزات او در انقلاب اسلامی، حضور صدر در عرصه سیاسی و در کنار شهید رجایی، مسئولیت‌های که او در وزارت امورخارجه برعهده گرفت، پرداخته می‌شود.
 مراسم رونمایی کتاب «انقلاب و دیپلماسی در خاطرات سید محمد صدر» در سالن مهر حوزه هنری، واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 292110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha