همشهری‌آنلاین: چهارمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاوت با رونمایی از تقریظ حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) برکتاب(من زنده ام)به قلم خانم معصومه آباد برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد انقلاب اسلامی  این مراسم به همت موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در روز سه شنبه 27 خرداد ماه 1393 از ساعت 17 تا 19در فرهنگسرای اندیشه با حضور شخصیّت‌های لشکری و کشوری، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و نویسندگان حوزه ادبیّات مقاومت برگزار خواهد شد.


 در این مراسم از پدید آورندگان کتاب‌های ادبیّات جهاد و مقاومت تجلیل بعمل آمده و در حاشیه آن نمایشگاهی از تقریظ‌های مقام معظّم رهبری و آثار مکتوب این حوزه برپا می‌شود.

از سوي ديگر خبرگزاري تسنيم درباره اين كتاب نوشته است «من زنده‌ام»، مجموعه خاطرات معصومه آباد از روزهای کودکی تا زمان اسارتش در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق است که سال گذشته برای اولین‌بار روانه بازار کتاب شد.

این کتاب در 555 صفحه منتشر شده که طی یک‌سال به چاپ چهل و یکم رسیده است. از این نظر «من زنده‌ام» یکی از آثار پرمخاطب در حوزه دفاع مقدس در سال گذشته بوده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن ارسال عدد 4 به سامانه پیامکی شماره10009011 به سایتwww.khamenei.ir مراجعه نموده و یا با شماره تلفن66410649 تماس حاص فرمایند.

کد خبر 262256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha