چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد: هواداران پرسپولیس این تیم را قهرمان فصل هفتم لیگ برتر جام باشگاه های ایران بدانند.

 افشین قطبی چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: به من گفته شده راجع به قهرمانی صحبت نکنم اما ما تیمی درست خواهیم کرد که فوتبال ایران را عوض کند و بتواند مقابل تیم‌های خوب دنیا بازی های خوبی ارایه کند.

وی افزود: فوتبال مدرن امروز وابسته به نتیجه است و تیم ساماندهی شده توسط کادر فنی؛ فوتبالی ارایه می کند که مردم دوست خواهند داشت.

وی اظهارداشت: تاکنون چهار جلسه با این تیم تمرین کرده‌ام و ترکیب انتخاب شده توسط مربی تیم بسیار منطقی است.

وی با بیان این که نتیجه هفته نخست برای تیم پرسپولیس است؛ تصریح کرد: سخت کار می‌کنیم تا هواداران تیم حسرت 5 سال بدون قهرمانی را فراموش کنند.

قطبی با اشاره به این که آنالیزور بودن؛ دلیل بر عدم توانایی نیست، خاطر نشان کرد: من مورینیو نیستم؛ اما اعتقاد دارم در فوتبال اگر فکر خوبی داشته باشید؛ قادر هستید؛ مربی تیم‌های بزرگ شوید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فوتبال در دنیای امروز معنی نتیجه را دارد اما چیزی که حایز اهمیت است زمان حمله و دفاع در فوتبال است.

وی بیان داشت: همه بازیکنان تیم پرسپولیس قدرت حمله کردن دارند اما همه آنها توان شرکت در کار دفاعی را ندارند.

وی تاکید کرد: برای داشتن یک فوتبال مدرن نیاز به وقت داریم و ما تمام تلاشمان را برای رسیدن به آن به کار خواهیم گرفت.

قطبی در پاسخ به این که "آیا مدیریت فنی نخستین پیشنهاد شما در پرسپولیس بود؟" گفت : تنها پیشنهاد سرمربیگری تیم پرسپولیس به من ارایه شد و من روی آن فکر کردم.

وی افزود: مدت کمی است در فوتبال ایران حضور دارم اما مهم این است که از کادر مربیگری خوبی در این تیم برخوردار هستم.

سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد: مدیریت جدید در فوتبال متکی به یک نفر نیست اگر چه تصمیم نهایی با سرمربی است ؛ اما همه تفکرات از سوی کادر فنی ارایه می شود.

وی اظهارداشت :در بازی نخست سیستم را تغییر نمی دهیم و همان سیستم کادر فنی را ارایه خواهیم کرد.

قطبی فوتبال را به مانند یک پازل دانست و تصریح کرد: در فوتبال می توان همیشه برد و زیبا بازی کرد؛ ما سیستمی درست کردیم که تیم بتواند هم صاحب نتیجه شود و هم زیبا بازی کند.

وی به هواداران تیم پرسپولیس اشاره و خاطرنشان کرد: در تمام زندگی چنین هواداران با احساسی ندیدم ؛ این هواداران در دنیا بی نظیر هستند.

وی اذعان کرد: به دلیل وجود این هواداران بازیکنان و مدیریت باشگاه پرسپولیس باید با تمام وجود بجنگند.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به انتخاب بازیکنان از سوی حمید استیلی گفت : وی سال ها در پرسپولیس و فوتبال ایران بوده و شناخت بهتری نسبت به فوتبال ایران دارد .

قطبی تاکید کرد:تیم هم اکنون از تعادل خوبی برخوردار است و دو بازیکنی که ما نیاز داریم نیز به زودی جذب می شوند.

کد خبر 29054

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز