جمعه ۲ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

گروه ورزشی: در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال و سایپا مقابل رقبای خود شکست خوردند و پرسپولیس موفق شد از سد پگاه گیلان عبور کند.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دوم، تیم ملوان بندر انزلی با نتیجه 2 بر 1 از سد استقلال تهران گذشت تا اولین شکست را نصیب استقلال کند.

در این دیدار، ابتدا هادی تأمینی در دقیقه 71 با ضربه سر دروازه استقلال را بازکرد اما دو دقیقه بعد پیروز قربانی با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند اما در دقایق پایانی علی طهماسبی گل برتری ملوان را به ثمر رساند.[در همین رابطه]

همچنین سایپا قهرمان دور قبل لیگ برتر در برابر مقاومت سپاسی شیراز با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد تا همچنان تیم بدون امتیاز لیگ هفتم باشد.

در این دیدار بهمن طهماسبی و محمد دهقان برای تیم شیرازی و ابراهیم صادقی برای سایپا گلزنی کردند.

در دیدار پرسپولیس مقابل پگاه، پرسپولیس با 2 گل عباس آقایی و احسان خرسندی حریف را شکست داد تا دومین پیروزی خود را کسب کرده باشد.

در دیگر دیدارهای هفته دوم، تیم پاس همدان  با نتیجه 1 بر صفر بر شیرین فراز کرمانشاه غلبه کرد. در کرمانشاه و ورزشگاه آزادی این شهر ، شیرین فراز با تک گل مصطفی چترآبگون دومین برد خود را کسب کرد.

برق شیراز مقابل راه آهن به تساوی بدون گل رسید ودیدار مس کرمان و ذوب آهن اصفهان با تساوی یک بر یک پایان یافت. دراین دیدار ابتدا علی ممبینی در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی برای مس کرمان گلزنی کرد ولی در دقایق پایانی این دیدار وحید امرایی ذوب آهن را از شکست نجات داد.

همچنین در دربی تهران، پیکان و صباباتری به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این دیدار ابتدا ابوالفضل حاجی زاده در دقیقه 27 برای صباباتری گلزنی کرد اما در دقیقه 75 فرهاد خانگلی گل تساوی پیکانی ها را به ثمر رساند.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته، سپاهان در فولادشهر با دو گل نویدکیا و کریمی بر ابومسلم غلبه کرد. تنها گل ابومسلم را رضا ناصحی به ثمر رساند.

دربی جنوب کشور میان تیم های استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 29772

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز