پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های سپاهان و صبا‌باتری در ادامه رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر کشور در خانه متوقف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر در ورزشگاه فولادشهراصفهان، تیم فوتبال سپاهان که درنیمه اول با نتیجه 2 بر یک برابر میهمان خود راه آهن به برتری رسیده بود، نتوانست این برتری را حفظ کرده و در نهایت برابر رقیب تهرانی خود به تساوی 2 بر 2 رضایت داد.

محمود کریمی در دقایق 17 و 33 برای سپاهان گلزنی کرد و علی محمد در دقیقه 39 و هاملت میختاریان در دقیقه 53 گل های تیم فوتبال راه آهن را به ثمر رساند.

ضمن اینکه مهدی ثابتی دروازه بان تیم فوتبال راه آهن در دقیقه 89 با دریافت کارت زرد دوم از سوی هدایت ممبینی داور این دیدار از زمین اخراج شد و به علت انجام 3 تعویض راه آهن، احمد جمشیدیان مهاجم این تیم در دقایق پایانی درون دروازه ایستاد.

با این تساوی سپاهان 10 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس موقتا به صدرجدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد و تیم راه آهن با 3 پله صعود رده دهم جدول را به خود اختصاص داد.

در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر هم تیم صباباتری در حالیکه از دقیقه 54 با اخراج غلامرضا رضایی با 10 بازیکن به بازی ادامه می‌داد برابر میهمان خود مقاومت سپاسی شیراز به تساوی بدون گل رضایت داد.

با این تساوی صباباتری 8 امتیازی شد و همچنان جایگاه خود در رده سوم جدول رده بندی این رقابت ها را حفظ کرد و  استقلال را به رده چهارم فرستاد. مقاومت سپاسی هم با 5 امتیاز و 2 پله صعود رده هفتم جدول را از آن خود کرد.

کد خبر 30779

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز