همشهری آنلاین: ویژه‌نامه نوروز ۹۴ نشریه سپیده دانایی، ماهنامه مشاوره و روان‌شناسی برای جوانان و خانواده‌ها به صاحب امتیازی دکتر محمود گلزاری، در بخش‌هایی با عناوین همدلی، نیمه پر، سیاهه دانایی، ویژه نوروز ۹۴، زندگی از سیر تا پیاز، آینه و باشگاه مخاطبان منتشر شد.

ویژه نامه نوروز ۹۴ سپیده دانایی

سرآغاز ويژه‌نامه نوروز 94 ماهنامه سپيده دانايي به مطلبي از مهدي ملك محمد درباره «فيلم‌سازان جوان و دغدغه جامعه» اختصاص يافته و در ادامه 10 خبر تصويري از مهمترين اخبار سال 93 بويژه در حوزه مشاوره و روان‌شناسي براي جوانان و خانواده‌ها يادآوري شده است.

10 مطلب با عناوين «فرزند طلاق بودن تنها مللاك نيست»، «پيامدهاي ازدواج با مرد غير ايراني را در نظر بگيريد»، «بر سر دو راهي در رابطه مثلثي»، «مسائل جنسي در كودكان و برخورد والدين»، «نمي‌توانم بدي‌هاي مادر شوهرم را فراموش كنم»، «بر سر دوراهي؛ ادامه تحصيل يا بارداري»، «با رفتار بد كارفرما چه كنم»، «كم رويي و درخواست ازدواج»، «پاسخ جنسي و سه عامل» و «نقش عوامل متعدد در رضايت از رابطه جنسي» در بخش همدلي ويژه‌نامه نوروز 94 سپيده دانايي آمده است.

بخش نيمه پر اين ويژه‌نامه با مطالبي با عناوين «من دوباره متولد شدم» و «زندگي زير آوار» و بخش ويژه نيز با مطالب «از مدينه تا نيايش»، «اندر حكايت يك خواب كوتاه»، «اميد و نويد»، «بررسي روند تغيير نامگذاري در ايران»، «پركاربردترين نام‌ها در سال‌هاي 88 تا 92»، «به اسمي كه داري افتخار كن»، «دشواري‌هاي انتخاب اسم»، «چالش‌هاي انتخاب نام»، «راهنمايي‌هاي كوچك براي نامگذاري»، «معرفي 25 نام جديد در سال 1393»، «نامگذاري در چهار قوم ايراني» و «نامگذاري در ديگر كشورها» بسته شده است.

سياهه دانايي و ويژه نوروز 94 سپيده دانايي هم به موضوعاتي متناسب با نوروز از جمله عيد ديدني، سال گوسفند، سفرهاي نوروزي، زندگي بهاري، افزايش تمركز همزمان با نو شدن سال، كودكان و تعطيلات نوروز، راه‌هاي بهتر گذراندن تعطيلات و همچنين آشنايي با آئين نوروز در كشور افغانستان اختصاص پيدا كرده است.

بخش زندگي از سير تا پياز نيز به روابط همسران پرداخته و مطالبي نظير «مقدمه‌اي بر غني‌سازي روابط همسران»، «سه چيز كه هرگز نبايد به همسر خود بگوئيد» و «بر سر دو راهي؛ حفظ زندگي يا طلاق؟!» را پيش روي خوانندگان قرار داده است.

کد خبر 290118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha