همشهری آنلاین: ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه سیاسی - فرهنگی دنیای قلم منتشر شد.

دنیای قلم

ویژه‌نامه نوروزی ماهنامه سیاسی - فرهنگی دنیای قلم با هدایایی از کامبیز درم‌بخش، سید علی صالحی، محمدابراهیم جعفری، هادی حیدری، رهبر قنبری، بهزاد فراهانی، طاها بهبهانی، پوریا عالمی، پوریا سوری، امید بلاغتی، رضا کاظمی، محمد بلوری،‌ بهمن مفید، محمدرضا گودرزی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، محمدرضا بهارناز، افشین والی‌نژاد، سینا دادخواه و داریوش معمار منتشر شد.

همچنین در این شماره گفت‌وگوهایی با جواد مجابی(نویسنده)، رضا کیانیان(بازیگر)، سید محمد بهشتی(رئیس پژوهشگاه سازمان میراث فرهنگی)، غلامعباس توسلی(جامعه‌شناس)، حمیدرضا جلائی‌پور(جامعه‌شناس)، ناهید پرتوی(گالری‌دار)، کیوان ساکت(آهنگساز)، حمید شانس(مجسمه‌ساز) و واهه آرمن (شاعر) انجام شده است.

جواد مجابی تجربیات نیم‌قرن نگارش را شرح می‌دهد. سید محمد بهشتی به عملکرد ایران برای صنعتی شدن، نگاهی انداخته است. رضا کیانیان از تجربیات شخصی و هنری‌ا‌ش می‌گوید. غلامعباس توسلی به مسائل اجتماعی‌، سیاسی و اقتصادی کشور در سال‌هایی که گذشت می‌پردازد، حمیدرضا جلائی‌پور شادی در جامعه ایران را بررسی می‌کند، ناهید پرتوی از خاطرات گالری «تهران» صحبت می‌کند، حمید شانس نقش مجسمه‌های شهری در تجربه دیداری هنرمند را مورد تحلیل قرار می‌دهد و واهه آرمن از عید نوروز میان ارمنیان ایران می‌گوید.

در گالری این شماره که بخش ثابت دنیای قلم است، تصاویر ایران از منظر جهانگردان (برگرفته از سفرنامه‌‌ها) را به چاپ رسیده است.‌

ماهنامه سیاسی _ فرهنگی دنیای قلم از خردادماه 1393 به مدیرمسئولی عذرا فراهانی و سردبیری مهدی شفیعی با رویکرد بینارشته‌ای در حوزه فرهنگ، هنر و سیاست فعالیت خود را آغاز کرده ‌است. این ماهنامه هنرمندان و دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ، هنر و سیاست را مخاطب قرار می‌دهد. ویژه‌نامه نوروزی دنیای قلم در 128 صفحه رنگی روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفته ‌است. برای تهیه آن می‌توانید به دکه‌های مطبوعاتی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 66490578-021 تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 289706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha