سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: دهمین شماره ماهنامه قلک -ویژه کودکان ۳ تا ۷ سال- اول اردیبهشت‌ماه منتشر شد.

شماره‌ ماهنامه‌ قلک

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک، از این شماره، خانواده‌ها می‌توانند فایل صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را از گوشی‌ تلفن همراه برای فرزندانشان پخش کنند.

استفاده از نرم‌افزار واقعیت افزوده ماهنامه قلک برای پخش شنیداری محتوای داخل مجله، رایگان است و شیوه‌ی استفاده از آن بسیار ساده است که در صفحه‌ی شناسنامه‌ نشریه و وبسایت قلک توضیح داده شده‌است. فایل صوتی داستان‌ها و شعرها با موسیقی همراه است که توسط صداپیشگان حرفه‌ای حوزه‌ی کودک طراحی و تولید شده است.

همکاران این شماره‌ی قلک در بخش داستان عبارتند از: مجید راستی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، مژگان کلهر و عزت‌اله الوندی و در بخش شعر سعیده موسوی‌زاده، ناصر کشاورز، طیبه شامانی و روجا صداقتی با این شماره قلک همکاری کرده‌اند. سارا تبریزی و ندا عظیمی طراحان بخش بازی و سرگرمی و آشپزی این شماره قلک هستند.

در بخش تصویر فاطمه مددی، نداعظیمی، مهدیه صفایی‌نیا، مریم خلج، انیس تبرّایی، علی محمدی، گلنار ثروتیان و لاله ضیایی و در بخش عکس نیز نینا تقی‌زاده با قلک همکاری کرده‌اند.

مریم خلیل‌زاده، تصویرگر جلد دهمین شماره‌ی قلک است که استفاده از حمل و نقل عمومی شهری را به تصویر کشیده است.

صاحب امتیاز و مدیر مسؤول قلک امیر لعلی، سردبیر آن علی‌اکبر زین‌العابدین، مدیر هنری، مهدیه صفایی‌نیا، کارشناس شعر، ناصر کشاورز و کارشناس داستان ماهنامه قلک حدیث لزرغلامی است.

دهمین شماره قلک در 36 صفحه رنگیِ گلاسه و با قیمت 5000 تومان در کیوسک‌های روزنامه‌فروشی و کتاب‌فروشی‌های معتبر قابل تهیه است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توئانند به وب‌سایت www.qollak.ir مراجعه کنند.

کد خبر 292905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha