شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مراسم تحلیف پروکوپیس پاولوپولوس به عنوان رئیس جمهور جدید یونان برگزار شد.

president Prokopis Pavlopoulos

این مراسم در پارلمان یونان برگزار شد.

گریگوس کاتروگالوس ،معاون وزیر کشور یونان پس از این مراسم در باره سیاست‌های اروپا در قبال یونان گفت:این یک موضوع دو جانبه نیست.معتقدیم که موضوع اصلی این است که اتحادیه اروپا باید تمامی سیاست‌های خود را در خصوص ریاضت اقتصادی تغییر دهد و آنها را به طرف رشد متمایل کند.این موضوع تنها موضوعی نیست که یونان با آن روبه‌رو است. واضح است که این مذاکرات سیاسی هستند. با توجه به مسائل یونان مهم‌ترین موضوع مذاکره بر اساس سیاست‌های ماست نه بیانیه‌ها.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از آسوشیتدپرس،آندونیس جرجیادیس ،عضو پارلمان یونان هم گفت:دولت ما ده روز فرصت دارد که درباره توافق جدید با اتحادیه اروپا تصمیم‌گیری کند و به جلو برود یا این‌که جناح چپ را ترک کند.امیدوارم که انتخاب درست انجام شود.

آیکاترینی مارکو دیگر عضو پارلمان یونان هم گفت:دولت یونان به دنبال تقابل است.تقابل با آلمان بحران‌آفرین است.در حال حاضر آنها تلاش می‌کنند که بتوانند در انتخابات ژوئیه موفق باشند.آنها می‌خواهند نشان دهند که آلمان‌ها ما را نمی‌خواهند.نکته مهم این است که ماباید در اتحادیه اروپا بمانیم.این چیزی است که ما خواهان آن هستیم.

کد خبر 289854

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha