مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: همه اصول ایمن‌سازی در مترو بر اساس استانداردهای جهانی صورت گرفته است و شهروندان تهرانی می‌توانند به ایمنی مترو اطمینان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو  با بیان این مطلب گفت: در طراحی و ساخت مترو تهران حوادث مختلف مانند زلزله، آتش سوزی، تصادف قطارها و خراب شدن قطارها در بین ایستگاه ها مدنظر قرار گرفته و ایمنی مترو از هر لحاظ قابل اطمینان است.

مهندس جعفر ربیعی با تاکید براینکه تنها کمبود مترو تهران که تا حدی نگرانی ایجاد می کند اجرا نشدن طرح پلیس مترو است افزود: بر اساس طرح مصوب پلیس مترو ماموران نیروی انتظامی باید در همه ایستگاه های مترو مستقر شوند اما متاسفانه تا کنون پلیس مترو تنها در ایستگاه های شهرری، کرج، صادقیه و امام خمینی(ره) استقرار یافته است.

وی همچنین درباره اورژانس مترو تصریح کرد: در حال حاضر در 7 ایستگاه مترو تهران اوژانس مستقر است اما از آنجا که تمام پرسنل مترو آموزش کمک های اولیه را دیده اند این تعداد نیروی اورژانس جوابگوی نیاز همه ایستگاه ها است و تا کنون با کمبود یا مشکل خاصی در هیچ یک از ایستگاه ها مواجه نبوده ایم.

مهندس ربیعی تاکید کرد: در صورت وقوع هرگونه حادثه ای در هریک از ایستگاه ها، پرسنل مترو کمک های اولیه را به آسیب دیدگان ارائه می کنند تا نیروهای اورژانس در کوتاه ترین زمان خود را به بیمار برسانند.

کد خبر 28520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز