یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در هشتمین نشست هسته مشورتی نظام آموزش محیط‌بانی که با هدف بررسی مشکلات و ارایه راهکارهای مناسب برای رفع چالش‌های موجود در این حوزه برگزار شد، شیوه‌نامه جذب محیط‌بانان نهایی شد.

به گزارش ایرنا، محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اهمیت و ضرورت ادامه دوره‌های آموزش محیط‌بانان گفت: در این جلسه شیوه‌نامه جذب محیط‌بانان نهایی و مقرر شد دانشگاه محیط زیست برای ارتقای انگیزه محیط‌بانان راهکار ارایه دهد.

وی ادامه داد: در واقع دانشگاه محیط زیست مامور شد تا با ارایه شیوه‌نامه‌ای در خصوص آموزش محیط‌بانان این امکان را فراهم آورد که محیط‌بانان در دوران 30 سال خدمت خود در مقام محیط‌بانی باقی بمانند و در حین خدمت بتوانند آموزش لازم و مدارک تحصیلی مناسب را اخذ کنند.

درویش اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده محیط‌بانان کمبود انگیزه برای ادامه خدمت در این شغل است که با برگزاری جلسات و بررسی معضلات و مشکلات در صدد رفع این موضوع در کنار افزایش منزلت اجتماعی و انگیزه‌سازی مالی برای محیط‌بانان در سازمان حفاظت محیط زیست تا زمان بازنشستگی آنها هستیم.

هشتمین نشست مشورتی محیط‌بانان با حضور محمد درویش مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، سرهنگ خیلدار فرمانده یگان حفاظت، مسعود عالیخانی مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست، ابوالقاسم موسوی معاون مرکز برنامه‌ریزی، علی سمیعی معاون دفترحقوقی و امور مجلس، نمایندگانی از مرکز آموزش محیط‌بانان کرج و چند تن از محیط‌بانان پیشکسوت برگزار شد.

کد خبر 284533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha