سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۲
۰ نفر

رئیس سازمان محیط‌زیست با بیان اینکه زمانی که وارد این سازمان شدم حکم اعدام ۸ محیط‌بان قطعی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام ۶ نفر از آنها متوقف شده است.

محیط بان

معصومه ابتكار در گفت‌وگو با مهر افزود: در سال ۹۴ نيز مانند سال گذشته كه حكم اعدام 2 نفر از محيط‌بانان تغيير و مورد بررسي‌مجدد قرار گرفت، خبرهاي خوبي براي محيط‌بانان محكوم داريم.

به گفته وي، اما به‌دليل آثار و تبعاتي كه رسانه‌اي كردن اين خبر‌ها ممكن است در روند رسيدگي در پرونده آنها داشته باشد فعلا به‌طور دقيق اعلام نمي‌شود. رئيس سازمان محيط‌زيست اظهار داشت: خانواده‌ها و دوستداران محيط‌زيست اميدوار و مطمئن باشند كه سازمان محيط‌زيست با جديت پيگير توقف حكم قصاص محيط‌باناني كه در زندان هستند است. ابتكار تصريح كرد: قوه قضاييه با سازمان محيط‌زيست براي پيگيري و رسيدگي به ابعاد حقوقي پرونده محيط‌بانان همكاري بسيار خوبي دارد و اميدواريم امسال نيز مانند سال گذشته بتوانيم خبر‌هاي خوبي در مورد محيط‌بانان به مردم ‌بدهيم.

معاون رئيس‌جمهور يادآور شد: حكم اعدام ۸ محيط‌بان كه در درگيري با شكارچيان به قتل محكوم شده بودند قطعي شده بود اما در حال حاضر حكم 2 نفر از آنها قطعي است كه اميدواريم در سال ۹۴ اين دو حكم نيز متوقف شود.

کد خبر 292785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha