همشهری آنلاین: رییس بسیج مستضعفین گفت: دشمن با فرقه سازی و راه اندازی رسانه های متعدد به دنبال منافع خود است و در این راستا پروژه اسلام هراسی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

نقدی

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم جشن هفته وحدت در تالار وحدت روانسر افزود: حضرت محمد (ص) سرچشمه رحمت و مهربانی است که ضروری است منش و سیره و سلوک آن پیامبر بزرگوار را الگوی زندگی خویش قرار دهیم.

وی اظهار کرد: امروز ملت ایران با بهره گیری از دین خدا و پیروی از سنت‌های رسول خدا (ص) به عزت و عظمت رسیده است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در دنیا، به سمت پیشرفت و تعالی در حرکت است که دشمنان این انقلاب از این جهش ها هراس و وحشت دارند.

وی اظهار کرد: استکبار می داند ملت ایران با تاسی از پیامبر گرامی اسلام (ص) به قله های اقتدار رسیده و از این بابت تمام دنیا نگاه هایشان به انقلاب اسلامی معطوف شده است.

سردار نقدی با اشاره به تحولات خاورمیانه افزود: اقتداری که امروز جهان اسلام آن را به دست آورده است استکبار می خواهد با دو عامل تفرقه و فساد آن را از ملت های مسلمان سلب کند.

رییس بسیج مستضعفین گفت: کشورهای غربی از گرویدن مردم کشورهایشان به اسلام هراس دارند و در پی ایجاد تفرقه در بین مسلمانان هستند تا بتوانند پیروز میدان باشند.

وی اظهار داشت: گروه های تکفیری با دو هدف تخریب چهره اسلام و تفرقه افکنی ایجاد شده اند و می خواهند اسلام را به عنوانی دینی خشن معرفی کنند تا از گرایش مردم به دین مبین اسلام جلوگیری کنند.

سردار نقدی تفرقه را یکی دیگر از اهداف مهم گروه های تکفیری عنوان و اظهار کرد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از توطئه های استکبار جهانی است لذا مسلمانان باید برای خنثی کردن این توطئه ها هوشیار باشند.

وی گفت: ایجاد اختلاف بین امت اسلام در صدر تلاش های دشمن است که باید امروز بیشتر از همیشه هوشیار باشیم تا توطئه ها و ترفندهای آنان خنثی شود.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد هفته وحدت تحکیم اتحاد و همدلی و برادری است و همه بدانند اهل تسنن و تشیع همه محب اهل بیت هستند وهمه ما زیر چتر محبت رسول خدا یکپارچه هستیم.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرماندهان سپاه استان، نماینده مردم اورامانات در مجلس و ائمه جمعه اهل سنت شهرهای کرمانشاه، روانسر و پاوه و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

کد خبر 283533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha