پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

یادش به‌خیر برف‌بازی. یادش به‌خیر آدم‌برفی‌های مهربان باکلاه و جاروهای بلند در دست.

دوچرخه

يادش‌ به‌خير سر خوردن در برف. يادش به‌خير تونل‌هاي برفي. يادش به‌خير برف‌رُفتن از بام‌ها. يادش به خير گلوله‌ي برف و نشانه‌گيري‌ها. يادش به‌خير... تعطيلي‌مدرسه‌ها به‌خاطر برف يادش به‌خير...

البته همين هفته با برگزاري جشنواره‌ي تفریحی‌سرگرمیِ بازی زمستانیِ مناطق 22گانه‌ي تهران، تعدادي از شهروندان توانستند بخشي از آن بازي‌ها را تجربه‌ كنند.

جشنواره‌ي بازی زمستانی از هشتم تا دهم دی در توچال برگزار شد. جايتان خالي، اين جشنواره فرصتي فراهم كرد براي ساخت آدم‌برفی، برف‌بازی، ساخت مجسمه‌های یخی، پرتاب گلوله‌های برفی و سورتمه سواري روي برف.

این دومين‌باري است كه شهرداري تهران چنين جشنواره‌ای را در ایستگاه پنجم توچال برگزار می‌كند؛ جشنواره‌اي كه سازمان ورزش شهرداری تهران با مشارکت شهرداری منطقه‌ي یک برگزاركننده‌ي آن به‌شمار مي‌آيد.

سعيده صالحي‌پور، رئيس اداره‌ي تربيت بدني شهرداري منطقه‌ي يك در گفت‌و‌گو با خبرنگار هفته‌نامه‌ي دوچرخه مي‌گويد: «تقريباً 1500 شهروند از 22 منطقه‌ي تهران در این جشنواره شركت كردند.»

به گفته‌ي صالحي‌پور، این جشنواره در راستای برنامه‌ي پنج‌ساله‌ي دوم شهرداری تهران، مبنی بر فراهم‌کردن ورزش ارزان و قابل دسترسی برای شهروندان طراحي و برگزار می‌شود.»

کد خبر 283478

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha