همشهری آنلاین: ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نظر دارد طی فراخوانی سراسری، مسابقه ای را به منظور انتخاب شعار سال عملیات بزرگ فرهنگی تربیتی راهیان نور کشور برگزار نماید.

 راهیان نور

به گزارش ایسنا، در حالی که هنوز دو ماه به آغاز ایام اوج راهیان نور جنوب کشور باقی‌مانده، این ستاد در نظر دارد طی فراخوانی عمومی،شعار انتخابی عملیات راهیان نور سال آتی را به مرحله اجرا در آورد.

طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد مرکزی راهیان نور کشور، علاقه‌مندان می‌توانند شعار مورد نظر خود را به قسمت «ارتباط با ما» پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به نشانی www.rahianenoor.com ارسال کنند.

پس از جمع‌آوری نظرات، شعار برتر از میان شعارهای ارسال شده به ستاد مرکزی راهیان نور کشور بررسی و انتخاب می‌شود تا برنامه‌ریزی به منظور تحقق شعار سال راهیان نور نیز انجام شود.

روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور مهلت ارسال آثار را از روز دوشنبه اول دی ماه به مدت 15 روز (تا 15 دی ماه) در نظر گرفته است.

در بخشی از اطلاعیه روابط عمومی راهیان نور آمده است : جذابیت و ارتباط خاص شعار مورد نظر با عملیات بزرگ فرهنگی تربیتی راهیان نور و نیز ارتباط معنایی با رویدادهای جهان اسلام و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای از جمله ویژگی‌هایی است که شعار سال راهیان نور باید از آن برخوردار باشد.

بر این اساس از تمامی فعالان راهیان نور، علاقه‌مندان و اصحاب قلم خواسته شده است با در نظرگیری اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تاریخ طلایی بر گرفته از هشت سال جهاد، ایثار و مقاومت ایران اسلامی اقدام به انتخاب شعار سال راهیان نور کند.

روابط عمومی و امور بین الملل ستاد مرکزی راهیان نور به بررسی شعارهای دریافتی پرداخته و ضمن معرفی اثر برگزیده به 3 شعار برتر، هدایایی ویژه اعطا خواهد کرد.

شعار سال 91-92 راهیان نور "لبیک یا امام" و شعار سال 92-93 راهیان نور "ما ایستاده ایم" بوده است.

کد خبر 281785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha