سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سوء استفاده جنسی از کودکان بار دیگر دامنگیر مقامات دولت انگلیس شده است.

رسوایی فساد اخلاقی دولتمردان انگلیس

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، نام چند سیاستمدار انگلیسی ازجمله چند نفر از کسانی که هم اکنون در پارلمان این کشور حضور دارند در این پرونده مطرح است.

یکی از اعضای پارلمان انگلیس، پرونده ای را به پلیس این کشور ارائه کرده است که در آن نام بیست و دو سیاستمدارانگلیسی ازجمله سه عضو کنونی مجلس عوام و سه عضو مجلس اعیان این کشور به چشم می خورد.

این افراد به سوء استفاده جنسی از کودکان متهم هستند. جان من که این پرونده را تسلیم پلیس کرده است گفت : تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد. شماری از افرادی که نام آنها در این پرونده مطرح است، چند سال پیش فوت کرده اند. شماری از نامهای مطرح در این پرونده از سیاستمداران صاحب نفوذ و مطرح درفضای سیاسی انگلیس هستند.

منتقدان می گویند شمار دیگری از شخصیتهای انگلیسی نیز در این پرونده مطرح هستند که نام آنها در این فهرست نیامده است.

جان برد کارشناس انگلیسی در این خصوص گفت:« نام شماری از اعضای پارلمان انگلیس در این پرونده مطرح است.

یکی از این افراد سیویل اسمیت است که فردی بسیار بسیار خطرناک است.

او مرده است وهرگز متهم و مجرم شناخته نشد. چرا نباید با چنین افرادی برخورد شود؟ شمار دیگری از افراد نیز توانسته اند درطول زمان باوجود ارتکاب چنین جنایتهایی، جان سالم به در ببرند.

همانطور که وزیر کشور انگلیس گفته است پرونده فاش شده فقط بخش بسیار کوچکی از کوهی از مشکلات بزرگ مطرح در این زمینه است. احتمالا موارد بیشتری از این نوع وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود. اتهامات دیگری درباره قتل کودکان مطرح است که پلیس باید به صورت جدی درباره آن تحقیق کند.درعین حال اعضای پارلمان انگلیس از نحوه برخورد با پرونده فاش شده ، انتقاد کرده اند.

کد خبر 281773

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha