همشهری آنلاین: فرمانده یگان موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هم اکنون محدوده عملیات نیروی دریایی ارتش به آب‌های بین‌المللی گسترش یافته که نشان از قدرت نظام در عرصه های مختلف است.

رزم ناو

به گزارش ایرنا امیر دریادار«علی وفادار» روز شنبه در جمع دانش آموزان دبیرستان دانش بجنورد، مرکز خراسان شمالی به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش گفت: تاکنون این نیرو با حضور در آب های بین المللی برای برقراری امنیت در آمد و شد کشتی ها به دو هزار فروند کشتی از جمله نفتکش ها، خدمات ارائه داده است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حتی به چند فروند کشتی آمریکایی در آب های بین المللی به خاطر رفتار بشردوستانه کمک کرده است.

وی به رزمایش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رزمایش هایی توانسته پیشرفت ها و اقتدار این نیرو را در عرصه های مختلف به جهانیان نشان دهد.

امیر دریادار وفادار همچنین به نقش موثر دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: باید همواره جانفشانی دانش آموزان آن دوران را زنده نگه داشت.

فرمانده یگان موشکی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مدت حضور دو روزه خود در خراسان شمالی نشست هایی مختلفی از جمله نشست با پیشکسوتان نیروی دریایی و سخنرانی در جمع نمازگزاران جمعه بجنورد داشت.

کد خبر 279501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha