جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

در کمتر از ۲۴ ساعت ۳ تصادف وحشتناک در ۳نقطه مختلف در کشور رخ داد که جان ۱۵ سرنشین ۳ خودروی پژو را گرفت.

تصادف

نخستين حادثه چهارشنبه شب در محور چابهار به نوبنديان در استان سيستان و بلوچستان رخ داد. 4 عضو يك خانواده كه اهل روستاي بلوچي بودند سوار بر خودروي پژو در اين مسير در حركت بودند كه ناگهان خودروي پژو با يك كاميون نفتكش برخورد كرد. شدت تصادف به حدي بود كه 2سرنشين پژو در دم جان باختند و 2سرنشين ديگر كه به‌شدت مجروح شده بودند به همراه 2سرنشين مجروح كاميون به بيمارستان انتقال يافتند.

شدت جراحات 2سرنشين پژو اما شديدتر از آن بود كه آنها بتوانند زنده بمانند و با مرگ اين دو نفر در بيمارستان، شمار قربانيان حادثه به 4نفر رسيد. علت وقوع اين حادثه از سوي كارشناسان پليس انحراف به چپ سواري پژو اعلام شد.

دومين حادثه، ساعتي پس از اين حادثه در شهرستان جيرفت در استان كرمان رخ داد. اين بار هم يك خودروي پژو كه حامل مهاجران غيرقانوني بود گرفتار حادثه مرگبار شد.

ماجرا از اين قرار بود كه خودروي پژو با 14سرنشين كه بيشتر آنها مهاجران غيرقانوني افغاني بودند با سرعت زياد به سمت كرمان در حركت بود. راننده پژو كه براي دور ماندن از چشم پليس نيمه‌شب را براي انتقال مهاجران انتخاب كرده بود، در ميانه راه با ديدن ايستگاه پليس وحشت كرد و تصميم گرفت با سرعت زياد از آنجا دور شود.

اين سرعت زياد اما كار دست او و ديگر سرنشينان خودرو داد و در نهايت كنترل ماشين از دست راننده خارج شد و خودروي پژو به‌شدت با يك كاميون كه در كنار جاده توقف كرده بود تصادف كرد. در اين تصادف 6نفر ازجمله 2ايراني و 4مهاجر غيرقانوني جان باختند و 3نفر نيز مجروح شدند كه به بيمارستان انتقال يافتند. گفته مي‌شود حال 2نفر از آنها وخيم است. ‌علت دقيق وقوع اين حادثه از سوي كارشناسان راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

اما سومين و آخرين حادثه مرگبار كه پژوها آن را رقم زدند بعدازظهر پنجشنبه در آذربايجان شرقي رخ داد. يك خودروي پژو با 5سرنشين در جاده اهر- تبريز در حركت بود كه با يك تريلي تصادف كرد. شدت تصادف به حدي بود كه خودروي پژو در دم آتش گرفت و هيچ‌كدام از سرنشينان آن مجال آن را نيافتند كه خودشان را از مهلكه نجات دهند. تمامي 5سرنشين پژو در اين حادثه جانشان را در ميان شعله‌هاي آتش از دست دادند و راننده تريلي نيز كه مجروح شده بود با آمبولانس به بيمارستان انتقال يافت. اين اتفاق در حالي رخ داد كه تجمع مردم براي تماشاي صحنه تصادف، كار امدادرساني را مختل كرده بود. سرهنگ شكري جانشين فرمانده پليس‌راه آذربايجان شرقي علت وقوع اين حادثه را تجاوز به چپ سواري پژو حين سبقت عنوان كرد.

کد خبر 277799

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha