یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پورتال، اسمارت‌فونی ۶ اینچی و قابل انعطاف است که می‌توان آن را به شکل سرآستین به دور مچ و یا بازو وصل کرد تا کاربرانی که از زندگی فعال و آنلاین برخوردارند به‌راحتی بتوانند از قابلیت‌های آن استفاده کنند.

اسمارت‌فون

براساس گزارش Cnet، اين اسمارت‌فون محصول شركتي به نام Arubixs است، شركتي كه ويژگي شاخص محصول جديدش را بزرگ‌بودن نمايشگر آن مي‌داند زيرا به گفته اين شركت،‌پوشيدني‌هاي الكترونيكي جديد، حتي ساعت هوشمند جديد اپل بسيار كوچكتر از آن هستند كه بتوان از آنها در انجام فعاليتي كاربردي استفاده كرد.

اسمارت‌فون

اسمارت‌فون پورتال قابل انعطاف بوده و از پوشش خارجي كلواري برخوردار است. اين گوشي به رم دو گيگابايتي، چهار دوربين، حافظه 64 گيگابايتي، مجموعه‌اي كامل از حسگرها، NFC، بلوتوث، شارژر بي‌سيم و باتري قابل‌انعطاف مجهز است.

اسمارت‌فون

اين اسمارت‌فون از نسخه‌اي خصوصي‌سازي‌شده از اندرويد برخوردار است و مي‌توان از آن به عنوان گوشي، كنترل‌كننده تناسب اندام، و ساعت مورد استفاده قرار داد.

اسمارت‌فون

سازنده اين اسمارت‌فون مي‌گويد پورتال تنها يك الكترونيك پوشيدني نيست، بلكه گوشي كاملا كاربردي و قابل انعطاف است كه مي‌توان در صورت لزوم آن را به يك الكترونيك پوشيدني تبديل كرد. در حقيقت پورتال اسمارت‌فوني است كه مي‌توان آن را پوشيد، و در زماني كه به عنوان گوشي از آن استفاده مي‌كنيد، اسمارت‌فوني 6 اينچي، قابل انعطاف، ضد‌آب و ضد‌ضربه را در دست داريد.

کد خبر 273313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha