همشهری‌آنلاین: نشست تخصصی مدیریت فیلترینگ شبکه‌‏های اجتماعی موبایل با حضور کارشناسان و صاحبنظران در روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نشست تخصصي مدیریت فیلترینگ شبکه‏‌های اجتماعی موبایل ضمن تشریح مدیریت فیلترینگ و ضرورت­ آن در ایران، ظرفیت‌­ها و چالش­‌های شبکه‌‏های اجتماعی موبایل و چگونگی نظارت بر آنها تبیین خواهد شد.

نحوه نظارت صحیح شبکه‌‏های اجتماعی موبایل و برنامه‌­ریزی در این زمینه از دیدگاه نمایندگان مجلس، اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، اساتید دانشگاه و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داده خواهد شد و در انتها به پرسش‏‌های حاضران پاسخ داده خواهد شد.

سخنرانان نشست عبارتند از : رمضانعلی سبحانی‌‏فر، و محمدعلی اسفنانی (نمایندگان مجلس شورای اسلامی)،حسن نجفی سولاری‌، مشاور وزیر ارشاد و مدرس دانشگاه امام صادق، دکتر امیر عبدالرضا سپنجی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و علی حاجی‏ محمدی، مدیر گروه مطالعات ارتباطی و رسانه ‌های جدید.


فیلترینگ، بایدها و نبایدها،ضرورت فیلترینگ در ایران،شبکه‌‏های اجتماعی موبایلی، ظرفیت­ها و چالش‏ها،ضرورت فیلترینگ شبکه‏های اجتماعی موبایل و مسائل پیش رو و نحوه مدیریت صحیح شبکه‏های اجتماعی موبایل و برنامه­ریزی در این زمینه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست خواهد بود.

اين نشست، روز دوشنبه19 آبان 1393 ساعت 14 الی 17 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار مي‌شود. از پژوهشگران و صاحبنظران حوزه رسانه دعوت شده در اين نشست حضور يابند.

نشانی پژوهشگاه: تهران، خيابان وليعصر‌عج، پایين‌تر از ميدان وليعصرعج، ابتدای خيابان دمشق، شماره 9، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

کد خبر 277147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha