همشهری آنلاین: آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی قاطعانه برابر حریف آذربایجانی خود دومین مدال آزاد کاران ایران را در مسابقات قهرمانی جهان به دست آورد.

به گزارش ایسنا، محمدحسین محمدیان آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران برای کسب مدال برنز مسابقه‌های جهانی ازبکستان مقابل عثمانوف از آذربایجان قرار گرفت و در پایان با حساب 11 بر 2 حریف را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وقت اول این مبارزه محمدیان در دقایق ابتدایی به دلیل کم‌کاری دو مرتبه از داور مسابقه تذکر گرفت و در ادامه نیز کشتی‌گیر آذربایجانی با خاک کردن محمدیان موفق شد 2 امتیاز بگیرد و با همین نتیجه تایم اول به پایان رسید.

در ادامه محمدیان در وقت دوم به خوبی از خستگی حریفش استفاده کرده و بارها با رسیدن به پاهای حریفش او را در خاک نشاند و با بارانداز و فتیله پیچ 9 امتیاز از حریف خود را گرفت.

وی در رقابت‌های صبح امروز در دور اول 10 بر صفر آردین آبو از برزیل را شکست داد. سپس 7 بر 4 ادوارد راس از آمریکا را شکست داد. محمدیان در دور سوم مقابل پدرو سبالوس از ونزوئلا 8 بر 6 به برتری دست یافت اما در مسابقه بعدی مقابل سالاس از کوبا 4 بر 2 بازنده شد و به گروه شانس مجدد رسید. وی در این گروه نیز ابتدا آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن را 10 بر صفر شکست داد.

کد خبر 271330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha