همشهری آنلاین: آزادکاران ایران در ۴ وزن دوم حریفان خود را در مسابقات کشتی قهرمانی جهان شناختند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مراسم وزن‌کشی چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز(دوشنبه) در سالن ژیمناستیک شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و اسماعیل‌پور، محمدی، افضلی و یزدانی با شناخت حریفان خود از صبح فردا(سه شنبه) به مبارزه خواهند پرداخت.

در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل‌پور در دور نخست به مصاف میکولا بلوتنجوک از اسلواکی می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان نیام انخسیخان از مغولستان و جی هون یانگ از کره جنوبی مبارزه می‌کند.

در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در دور اول به مصاف ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش می‌رود و در صورت شکست این کشتی‌گیر در دور دوم با برنده دژان میتروف از مقدونیه و گئورگی بوچور از رومانی دیدار می‌کند.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست با گابور هاتوش از مجارستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده مبارزه بین اشرف علی‌اف از آذربایجان و کارملو لومیا از ایتالیا می‌رود.

در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی در دور اول به مصاف سومیت از هند می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان ماگومد موسی یف از قرقیزستان و فیلیپ هاتر از سوئیس روبرو می‌شود.

کد خبر 271324

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha