همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروزی مردم غزه و حماس در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بعد از ۵۰ روز مقاومت مهر باطل بر تفکر لیبرال دموکراسی و سیاستهای خصمانه مستکبران زد.

محمد رضا نقدی

سردار سرتیپ پاسدار ˈمحمد رضا نقدیˈ روز چهارشنبه در مراسم پایانی اجلاس سالیانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در مشهد افزود: جنایاتی که تحت عنوان لیبرال دموکراسی در جهان اتفاق می افتد به مراتب از جنایات هیتلر بدتر و سفاکانه تر است زیرا دست اندرکاران این جنایات روی جانیان تاریخ را سفید کرده اند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس باید بداند که این پیروزی به معنای خاتمه مقاومت مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که تسلیح مردم کرانه باختری فلسطین برای مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده است، گفت: مقاومت های گسترده بعدی به تدریج زمینه نابودی این رژیم پوشالی را فراهم می کند.

وی در ادامه از پنهان سازی خشونت به عنوان نخستین راهبرد آمریکا برای اعمال قدرت در سطح دنیا یاد کرد و افزود: این کشور مستکبر تلاش می کند با گسترش فساد، بی بندوباری، اشاعه مصرف مواد مخدر و دخانیات سرمایه انسانی و از جمله جوانان کشورها را مبتلا و از بین ببرد تا از این رهگذر بهتر به اهداف خصمانه خود برسد.

سردار نقدی گفت: آمریکا برای مقابله با از دست دادن مشروعیتش در قالب دیگر راهبرد خود از گروه های تروریستی حمایت می کند و به دنبال ترویج خشونت و تفرقه در بین مذاهب اسلامی است تا بتواند به عنوان نجات دهنده بشریت در امور دیگر کشورها دخالت کند ولی به اهداف خود نخواهد رسید.

وی با بیان این که امروز همه ایدئولوژی ها در سطح جهان شکست خورده و دنیا در معرض انتخاب یک ایدئولوژی جدید است، افزود: در این شرایط دین مبین اسلام به الگویی برای مبارزه با مستکبران تبدیل شده و باید ثابت کنیم که این دین همواره نوید دهنده عدالت، امنیت، رشد و سلامت برای جامعه بشری است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم غاصب صهیونیستی برای این که به طور واهی ثابت کند همچنان در صحنه حضور دارد، پهباد خود را به سمت ایران فرستاده بود ولی با درایت نیروهای سپاه پاسداران این پهباد سرنگون شد.

وی افزود: نیروهای مسلح کشور در مقابل تهدیدات دشمنان در آمادگی کامل قرار دارند و جواب هرگونه تهدید را بطور قاطع می دهند.

پانزدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با شعار ˈنقش فرهنگ و اقتصاد در تمدن نوین اسلامیˈ سوم تا پنجم شهریور با حضور پنج هزار نفر از اساتید در مشهد برگزار شد.

کد خبر 270209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha