همشهری آنلاین: حاج علی محمد بارفروش پدر شهیدان حاج محسن، جواد، علی‌اصغر و حاج محمدرضا بارفروش روز گذشته دوشنبه سوم شهریور دارفانی را وداع گفت.

شهیدی

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت پدر گران‌قدر شهیدان والامقام بارفروش را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت درگذشت پدر گران‌قدر شهیدان والامقام " محسن، جواد، علی‌اصغر، و محمدرضا بارفروش " بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهیدان گران‌قدر بارفروش

سلامٌ علیکم بما صبرتم

مرحوم جناب آقای" حاج علی محمد بارفروش " پدر شهیدان سرافراز،" حاج محسن، جواد، علی‌اصغر و حاج محمدرضا " سبک‌بال پر گشود و به‌سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طاهران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری ضمن عرض تسلیت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب ایشان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امت شهیدپرور حزب الله و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. به یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید. ان شاءالله.

سیدمحمدعلی شهیدی

کد خبر 270103

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha